تهیه‎کننده سریال نوروزی: "سر به راه" گرم و شیرین است نه طنز!

کدخبر: 983351

ایرج محمدی به «نسیم» گفت: ۵۰ درصد از این سریال نوروزی برای پخش از شبکه سه ضبط شده و البته در نوروز هم تصویربرداری را همزمان با پخش ادامه می‌دهیم؛ "سر به راه" مجموعه‌ای اجتماعی و گرم و شیرین است

ایرج محمدی، تهیه‌کننده "سر به راه" به کارگردانی سعید سلطانی درباره وضعیت تولید این سریال نوروزی به خبرنگار «نسیم»، گفت: نیمی از سریال را جلوی دوربین برده‌ایم و ادامه کار در لوکشین‌های مختلف در تهران دنبال می‌شود. تصویربرداری بخشی از مجموعه با پخش در ایام نوروز همزمان خواهد شد.

وی با اشاره به همزمانی نوروز با ایام فاطمیه نیز گفت: "سر به راه" طنز نیست بلکه به اصطلاح کاری اجتماعی با قصه‌ای گرم و شیرین برای مخاطبان شبکه سه خواهد بود.

گفتنی است؛ سریال "سر به راه" نوشته مهدی محمدنژادیان، به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی قرار است برای پخش در ایام نوروز از شبکه سه سیما آماده شود.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به شهین تسلیمی، شقایق دهقان، الناز حبیبی و سیاوش خیرابی، مسعود کرامتی، ارژنگ امیرفضلی و محسن کیایی اشاره داشت.

قصه نیز درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی (با بازی سیاوش خیرابی) است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود.

ارسال نظر: