شهین تسلیمی: سریال نوروزی "سر به راه" هم آموزنده است هم سرگرم‌کننده

کدخبر: 985459

بازیگر این سریال نوروزی به «نسیم» گفت: سعید سلطانی کارگردانی است که مدیوم تلویزیون را خیلی خوب می‌شناسد و در اغلب کارهای تلویزیونی‌اش به عنصر جلب مخاطب به عنوان رکن اساسی، پایبند است

شهین تسلیمی بازیگر زن سینما و تلویزیون به خبرنگار «نسیم» گفت: این روزها مشغول بازی در سریال نوروزی شبکه سوم هستم که با نام "سربه راه" به کارگردانی سعید سلطانی درحال ساخت است.

وی درباره درونمایه کار بیان داشت: تهیه کنندگی کار را ایرج محمدی برعهده دارند که از جمله تهیه کنندگان مجرب و حرفه ای تلویزیون هستند و بیشتر کارهایشان پرمخاطب بوده است. "سر به راه" با روایت یک داستان اجتماعی-خانوادگی سعی دارد هم آموزنده باشد و هم سرگرم کننده.

تسلیمی درباره همکاری با سلطانی اظهار داشت: سعید سلطانی کارگردانی است که مدیوم تلویزیون را خیلی خوب می شناسد و سوابق کارگردانی او نیز نشانگر آن است که در اغلب کارهای تلویزیونی اش به عنصر جلب مخاطب به عنوان رکن اساسی تولید پای بند بوده است. کار با ایشان از این نظر که خیال بازیگر را از کیفیت نسبی تولید راحت می کند خوب است.

این بازیگر با اشاره به اینکه در این سریال جمعی از چهره های سرشناس حیطه تلویزیون حضور دارند خاطرنشان ساخت: اغلب بازیگران کار چهره هایی هستند که پیش از این نیز در تلویزیون حضور داشته اند؛ از مسعود کرامتی گرفته تا امیرحسین صدیق، شقایق دهقان و افسانه چهره آزاد. همن باعث میشود که روند فیلمبرداری نیز بدون کمترین عدم تفاهمی پیش رود.

ارسال نظر: