آخرین تحولات یمن در "نگاه دو" بررسی می‌شود

کدخبر: 997604

آخرین تحولات کشور یمن امشب ۹ اردیبهشت‌ماه در میزگرد سیاسی "نگاه دو" با حضور رئیس اداره خلیج فارس وزارت خارجه و سیدهادی سید افقهی، کارشناس مسائل خاورمیانه روی آنتن می‌رود

به گزارش «نسیم»، برنامه تلویزیونی «نگاه دو» امشب با حضور محمد علی بک، رئیس اداره خلیج فارس وزارت امور خارجه و سیدهادی سید افقهی، کارشناس مسائل خاورمیانه روی آنتن می رود.

آخرین تحولات سیاسی یمن، حملات جنگنده های ارتش سعودی به مردم بی دفاع و وقوع فجایع انسانی در این کشور از محورهای گفتگوی امشب برنامه «نگاه دو» خواهد بود.

تجاوز نظامی عربستان و متحدانش به مناطق غیرنظامی و مسکونی یمن که از 6 فروردین ماه آغاز شد، تاکنون هزاران کشته، زخمی و آواره برجا گذاشته است که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند.

عربستان همچنین از ارسال هر نوع کمک غذایی و دارویی به زخمی شدگان و مردم محاصره شده یمن جلوگیری می کند که این امر اعتراض نهادهای بین المللی را به همراه داشته است.

روز گذشته نیز یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان که حامل محموله کمک‌های دارویی بشردوستانه جمعیت هلال احمر برای مردم یمن بود با مخالفت جنگنده های عربستانی و بمباران فرودگاه صنعا، مجبور به بازگشت به ایران شد.

این هواپیما قرار بود با تحویل محموله بشردوستانه هلال احمر ایران به یمن، تعدادی از زخمیان و مجروحان را نیز با این هواپیما به تهران منتقل کند.

«نگاه دو» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور چهارشنبه هر هفته با دعوت از کارشناسان و چهره های سیاسی شناخته شده به بررسی مسائل خاورمیانه می پردازد.

این برنامه گفتگو محور از ساعت 18 و 50 دقیقه با اجرای امیر اصلان خوانی روی آنتن شبکه دو می رود.

ارسال نظر: