واکنش رئیس مجمع کارآفرینان به اظهارات نوبخت: در ۶۰ روز اخیر یک ریال هم از دولت نگرفتیم

کدخبر: 1003827

دیانی در گفتگو با «نسیم» درباره ادعای سخنگوی دولت مبنی بر پرداخت ۳۰۰ میلیاردی به تولید گفت: ادعای نوبخت صحت ندارد/ سوال این است مبلغ مذکور که آقای سخنگو از آن سخن گفته صرف چه شده؟!

گروه اقتصادی خبرگزاری «نسیم»: آخرین صحبت های سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص پرداخت یارانه به بخش تولید همچنان واکنش های مختلفی را در پی دارد.

محمد باقر نوبخت سه شنبه شب گذشته در برنامه تیتر یک شبکه خبر در اظهار نظری چالش برانگیز در خصوص پرداخت یارانه به بخش تولید مدعی شد که طی 60 روز اخیر 300 میلیارد به بخش تولید پرداخت شده است.

بعد از این اظهار نظر معاون رئیس جمهور، تولید کنندگان در بخش های مختلف نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و اعلام کردند که یک ریال یارانه در این مدت به بخش تولید پرداخت نشده است.

محمدرضا دیانی رئیس مجمع کارآفرینان که مدیریت یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی را هم در اختیاردارد، هم در همین زمینه در گفتگو با «نسیم» اظهار کرد: این اظهار نظر آقای نوبخت صحت ندارد و تاکنون که بیش از 60 روز از آغازسال جدید می گذرد یک ریال هم به تولید پرداخت نشده است.

وی افزود: عدم حمایت دولت از بخش تولید در این دو ماه هم اختصاص به بنگاههای بزرگ دارد و هم بنگاه های کوچک و زود بازده را شامل می شود.

پیش از این چند انجمن و تشکل تولیدی دیگر هم در گفتگوهایی جداگانه با خبرگزاری «نسیم» مدعی شده بودند که یک ریال هم یارانه از بخش تولید دریافت نکرده اند.

باید دید با ورود به سال دوم از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها دولت چه زمانی سهم تولید را از هدفمندی یارانه ها پرداخت می کند و این 300 میلیاردی که سخنگوی دولت مدعی به پرداخت آن است، صرف چه چیزی شده است؟

ارسال نظر: