خسروتاج: موافق افزایش دریافت مالیات از اصناف نیستیم

کدخبر: 1019039

قائم‌مقام وزیر صنعت با اشاره به انتقاد اصناف از دریافت مالیات، گفت: با رئیس سازمان امور مالیاتی صحبت کرده‌ایم و من هم موافق افزایش دریافت مالیات از اصناف نیستم و در این موضوع باید تجدیدنظر شود

به گزارش «نسیم»، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین اجلاس دور ششم اتاق اصناف ایران با اشاره به تغییر در شرایط خرید و فروش و تجارت، گفت: نظام تجاری در آستانه یک تحول است که مطمئنا واحدهای صنفی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به رشد تجارت و خرید و فروش مجازی، تاکید کرد: باید اصناف خود را با این تغییر هماهنگ کنند تا بتوانند در بازارها حضور پایداری داشته باشند.

خسروتاج تصریح کرد: باید با روش تضمین محصول که اگر کالایی مشکلی داشت آن را پس گرفت و در یک فضای رقابتی، شرایط فروش بهتر را فراهم کرد.

به گفته قائم مقام وزیر صنعت، برای سر و سامان دادن نظام صنفی بسیار کار داریم و در این راستا هیأت عالی را با اعضا تشکیل خواهیم داد که در آن در رابطه با بهداشت و موضوعات سلامتی و در ارتباط با مسائل شهری و شهرداری صحبت خواهد شد.

وی با اشاره به انتقاد اصناف از دریافت مالیات، گفت: با رئیس سازمان امور مالیاتی صحبت کرده ایم و من هم موافق افزایش دریافت مالیات از اصناف نیستم و در این موضوع باید تجدیدنظر شود.

ارسال نظر: