عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مواد شوینده ۱۵ درصد گران شد/ شکر همچنان کمیاب است

کدخبر: 2052414

حسنی گفت: کارخانجات تولیدکننده کنسروجات و انواع مربا و نوشیدنی‌ها نیز کالاهای خود را گران کردند

قاسمعلی حسنی، عضو هیئت مدیره انجمن بنکداران در گفتگو با « نسیم آنلاین » در رابطه با وضعیت بازار بنکداران بیان داشت: بازار همچنان در رکود است و خریدی نیز صورت نمی گیرد، شکرهم که همچنان کمیاب شده است و همان اختلاف 40 درصدی قیمت بالاتر از بورس را دارد.

عضو هیئت مدیره بنکداران با بیان این مطلب که یک جهش قیمتی در رابطه با اجناس برخی کارخانه‌های تولیدی در حال انجام است به «نسیم آنلاین» گفت: کارخانه‌هایی که مواد اولیه‌شان شکر است مانند تولیدکننده های مربا، نوشیدنی‌ها و کنسروها به دلیل گران شدن شکر کالاهای خود را گران کرده اند.

حسنی در ادمه اضافه کرد: برخی کارخانه‌های دیگر بر روی قیمت کالاهای خود کشیده اند که ظرف چند روز آینده این کالاهای گران‌تر شده وارد بازار خواهد شد. از جمله این کالاها مواد شوینده مانند مایع دستشویی و پودرهای رختشویی هستند که 15 درصد بر روی قیمت خود کشیده اند و وقتی از آن‌ها علت را جویا می‌شویم، بیان می کنند که مواد اولیه آن‌ها افزایش یافته است.

وی در ادامه بیان داشت: قیمت حبوبات و برنج نیز تفاوت چندانی نکرده و با توجه به این که محصولات جدید نیز در راه است به نظر می رسد که بازار همچنان بدون تغییر خاصی باقی بماند.

ارسال نظر: