نتیجه قطعی حادثه پارك ارم طی دو روز آینده اعلام میشود

کدخبر: 887095

یك منبع آگاه در گفتگو با «نسیم»:نتیجه قطعی حادثه پارك ارم طی دو روز آینده اعلام میشود/ بررسی علل وقوع حادثه در كمیته ویژه همچنان ادامه دارد

یك منبع آگاه در گفتگو با «نسیم» از مشخص نشدن دلیل اصلی حادثه پارك ارم خبر داد و با بیان اینكه بررسی علل وقوع حادثه در كمیته ویژه همچنان ادامه دارد، افزود: نتیجحه قطعی طی دو روز آینده مشخص و به صورت عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است جمعه شب هفته گذشته (19 اردیبهشت ماه) بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی پارک ارم منجر به مصدومیت شدید سه دختر جوان شد اما در شرایطی كه بیش از یك هفته از بروز این حادثه سپری شده نتیجه نهایی در این رابطه اعلام نشده است در این بین مدیر مجموعه ارم طی یك نشست خبری درهفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام كرده بود كه تمام دستگاه‌های پارک ارم از طرف سازمان استاندارد برگه فنی داشته و تائیدیه استاندارد از ششم شهریور پارسال تا شهریور امسال دارای اعتبار است.

ضمن اینكه مدیر كل استاندارد تهران نیز طی خبری تایید كرده بود كه پارک ارم در تاریخ دهم اسفند سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفت و تائیدیه‌های لازم را دریافت کرد و همه تجهیزات موجود در این پارک نیز طبق آخرین بازرسی انجام شده استاندارد هستند.

لازم به یادآوری است پارک ارم در کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج واقع است. این پارک، دو شهربازی با بیش از ۶۰ دستگاه بازی تفریحی دارد. استاندارد نبودن وسایل بازی این پارک و عدم بازرسی های تعمیر و نگهداری سبب شده تا در چند سال اخیر شاهد حوادث تلخی در این مجموعه باشیم.

ارسال نظر: