وزیر صنعت: آرمان‌های حضرت امام(ره) را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم

کدخبر: 890915

نعمت‌زاده به همراه معاونین وزارتخانه و همزمان با فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر ایشان با آرمان‌های بالای ایشان بیعت كردند

به گزارش «نسیم» به نقل از شبكه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران "شاتا" مهندس محمدرضا نعمت‌زاده به همراه معاونین و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و همزمان با فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملكوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر ایشان با آرمان‌های بالای ایشان بیعت كردند.

مهندس نعمت‌زاده در جمع مدیران و كاركنان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حضرت امام خمینی (ره) همواره درصدد جلب رضایت پروردگار متعال و پیگیر حرف دل مردم بوده بطوریكه تا آخرین لحظات عمر گرانقدر خود این روحیه را حفظ كرد.

وی با بیان اینكه شخصیت حضرت امام یك شخصیت بین‌المللی بود، افزود: زندگی، رفتار، گفتار و حضور قلب ایشان در محضر خدا و نهراسیدن از قدرت‌های بزرگ همواره زبانزد رهبران انقلابی كشورهای اسلامی و حتی غربی بوده است.

در آیین تجدید میثاق با معمار كبیر انقلاب وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیأت همراه پس از نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی با نثار دسته گل به مقام ایشان ادای احترام كردند و زیارتنامه حضرت امام خمینی (ره ) را قرائت كردند.

ارسال نظر: