رئیس اتاق اصناف کشور: ایرادات نمایشگاه‌های فصلی كالا برطرف میشود

کدخبر: 899715

علی فاضلی خبر داد: در پی تکمیل ساختارهای موجود هستیم و تا دو هفته دیگر ساختار اتاق تهران نهایی می‌شود

به گزارش «نسیم» علی فاضلی در افتتاح اولین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران با بیان اینکه با کمک مجموعه اصناف در این زمان ادغام دو مجموعه ناملموس تولیدی و توزیعی انجام شد و در بحث تشکیلات ساختار جدید نیز به طور نسبی با موفقیت عمل شد اظهار کرد: 5 کمیته تخصصی و سیاست گذاری برای تشکیلات جدید نیز تشکیل شده است.

فاضلی یادآور شد: زیرساخت‌های مناسب در اتحادیه‌ها باید اصلاح شود و دولت می‌تواند در بهبود این زیرساخت‌ها کمک کند

وی از برگزاری جلسه ای برای تعامل وزارت اقتصاد و دارائی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در رابطه با مالیات سالیانه و مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: ایراداتی به برگزاری نمایشگاه های فصلی از سوی اتحادیه ها وارد است که باید با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری تهران رفع شود.

به گزارش ، همچنین استاندار تهران در این مراسم گفت: هیچ کشوری با تکیه بر اقتصاد دولتی توفیقی را به دست نمی‌آورد و باید اقتصاد با کمک مردم اداره شود.

هاشمی با بیان اینکه امیدواریم در دولت یازدهم اقتصاد مقاومتی از طریق خود مردم اداره شود و اقتصاد پویاتر شود گفت: سیاست دولت یازدهم توسعه اقتصادی است و تمام توان خود در کاهش تورم و خروج از رکود گذاشته است و در همین مدت زمان کوتاه نیز ثبات قابل توجهی برای اصناف و سرمایه گذاران و خریداران به وجود آمده است.

هاشمی تاکید کرد: اگر اصناف نقش خود را به خوبی ایفا کنند کار دولت نیز ساده‌تر می‌شود.

ارسال نظر: