مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف عایق رطوبتی گلبام شرق گیتی خبر داد

کدخبر: 924138

مسلم بیات افزود: یک هزار متر عایق رطوبتی نوع BPP با نام تجارتی گلبام شرق گیتی در واحد تولیدی در تهران، غیراستاندارد تشخیص داده و توقیف شد

به گزارش «نسیم»، مدیرکل استاندارد استان تهران با تأکید بر اجباری بودن استاندارد عایق‌های رطوبتی گفت: عایق رطوبتی با نام تجارتی گلبام شرق گیتی به علت غیراستاندارد بودن توقیف شد.

مسلم بیات افزود: یک هزار متر عایق رطوبتی نوع BPP با نام تجارتی گلبام شرق گیتی در واحد تولیدی در تهران، غیراستاندارد تشخیص داده و توقیف شد.

وی با اشاره بر اجباری بودن استاندارد عایق‌های رطوبتی به مصرف‌کنندگان توصیه کرد: حتما با توجه به ویژگی‌های آب و هوایی منطقه جغرافیایی محل سکونت خود برای تهیه و استفاده از این عایق‌ها اقدام کنند. بیات با بیان اینکه در استاندارد ملی عایق‌های رطوبتی، دو نوع عایق رطوبتی پلیمری به شماره 1-3885 و عایق رطوبتی بر پایه قیر اکسیده به شماره 3-3885 ذکر شده است، افزود: در مناطق سردسیر بهتر است از عایق‌های نوع پلیمری که مقاوم‌تر است، استفاده شود تا از ترک خوردگی و نفوذ آب جلوگیری شود و عایق‌های بر پایه قیراکسیده برای مناطق با آب و هوای معتدل مناسب است. این مقام مسئول در پایان از مصرف‌کنندگان خواست: به نشان استاندارد و درجه دقیق برچسب عایق رطوبتی توجه کنند.

ارسال نظر: