«سعید جباری» مجاهد انقلابی عرصه رسانه درگذشت

کدخبر: 2367600

«سعید جباری» مدیرعامل خبرگزاری «نسیم آنلاین» به علت عارضه قلبی دار‌ فانی را وداع گفت.

نسیم آنلاین: محمدسعید جباری مجاهد انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه، مدیرعامل خبرگزاری «نسیم آنلاین» و مدیرمسئول پایگاه خبری «نود اقتصادی»، دیروز پنج‌شنبه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

جباری متولد سال ۱۳۶۸ در شهر قزوین بود. او فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است و به تازگی تحصیل در مقطع دکتری مدیریت رسانه را آغاز کرده بود.

این مدیر رسانه‌ای جوان از موسسین «سفیرفیلم» بود و در مستند تحسین شده «شب‌نامه» به عنوان راوی حضور داشت. پس از آن و از سال ۹۵ تا کنون، جباری عضو هیئت مدیره سفیرفیلم بوده است.

تهیه‌کنندگی و مدیریت تولید فیلم‌های مستند «دوپینگی‌ها» و «کدام انحراف؟»، «میراث آلبرتا»، «خوان هشتم» و بیش از ۵۰ مستند کوتاه از دیگر نقش‌آفرینی‌های او در حوزه تولید فیلم مستند بوده است.

فعالیت جباری در عرصه فیلم مستند محدود به فضای تولید نبوده و در کارگاه‌های آموزشی متعددی به عنوان مربی حضور داشته است. وی در دوره‌ی آموزش مستندسازی شهید باغبانی که با مشارکت سازمان اوج و موسسه سفیرفیلم در شهر حلب برگزار شد، مربی جوانان سوری بود.

جباری از سال ۹۷ مدیریت مرکز رسانه‌های خبری-اجتماعی اطلس را برعهده داشت. این مرکز با راه‌اندازی و توسعه میکرورسانه‌های اجتماعی گونه متفاوتی از پرداخت به مسائل روز را معرفی کرد.

طی سالیان اخیر جباری توانسته است که در حوزه‌های مهمی چون عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، مطالبه‌گری اصلاح قوانین، اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم جریان‌ساز باشد و سبک جدیدی از فعالیت خبری-رسانه‌ای سامان دهد.

همچنین محمدسعید جباری عضویت در هیئت مدیره‌ی موسسه «جام‌جم‌آنلاین» و کانون «نوین نگار» را در کارنامه‌ی خود دارد.

مراسم وداع با مجاهد انقلابی عرصه‌ فرهنگ و رسانه؛ برادر عزیز «محمدسعید جباری» صبح شنبه ۲۹ آذر ماه از مسجد امام‌خمینی(ره) شهرک شهید محلاتی به سمت بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

جهت همراهی با داغداران این عزیز، ساعت ۹:۳۰ صبح در مقابل مسجد امام‌خمینی و یا ساعت ۱۲ در بهشت‌زهرا (قطعه۵۱) حضور به هم رسانید.

ارسال نظر: