رئیس سازمان تبلیغات درگذشت سعید جباری را تسلیت گفت

کدخبر: 2367863

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی درگذشت مدیرعامل خبرگزاری نسیم‌آنلاین را تسلیت گفت.

نسیم آنلاین : حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت «محمد سعید جباری» مدیرعامل خبرگزاری نسیم‌آنلاین را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام به این ترتیب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی برادر گرانقدر انقلابی و تلاشگرمان، سعید جباری، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید. ایشان یک نسل سومی مؤمن، مجاهد، بصیر، خوش فکر و پرعمل بود که همواره در زیست بوم فرهنگی رسانه‌ای انقلاب اسلامی، نقش آفرینی‌های مؤثر داشت. از دست دادن یکی از فرماندهان نهضت تبلیغی گام دومی مان در معرکه جنگ نرم و جهاد کبیری که درگیر آن هستیم، برای اینجانب، بسیار سخت و طاقت فرسا است. خسران نبود همراهی این همسنگر عزیز را به همه فعالان فرهنگی رسانه‌ای انقلاب و نهضت تبلیغات اسلامی، به ویژه به بنیاد تبلیغ نوین سازمان تبلیغات اسلامی تسلیت عرض می‌کنم؛ همچنین به خانواده محترم و داغدار ایشان عرض تسلیت و تهنیت دارم و از درگاه حضرت حق، برای ایشان صبر و برای روح آن عزیز، رحمت، غفران و علو درجات مسألت می‌نمایم.

محمد قمی

۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

۳ جمادی الاولی ۱۴۴۲ هجری قمری»

جباری متولد سال ۱۳۶۸ در شهر قزوین بود. او فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است و به تازگی تحصیل در مقطع دکتری مدیریت رسانه را آغاز کرده بود.

این مدیر رسانه‌ای جوان از موسسین «سفیرفیلم» بود و در مستند تحسین شده «شب‌نامه» به عنوان راوی حضور داشت. پس از آن و از سال ۹۵ تا کنون، جباری عضو هیئت مدیره سفیرفیلم بوده است. تهیه‌کنندگی و مدیریت تولید فیلم‌های مستند «دوپینگی‌ها» و «کدام انحراف؟»، «میراث آلبرتا»، «خوان هشتم» و بیش از ۵۰ مستند کوتاه از دیگر نقش‌آفرینی‌های او در حوزه تولید فیلم مستند بوده است.

فعالیت جباری در عرصه فیلم مستند محدود به فضای تولید نبوده و در کارگاه‌های آموزشی متعددی به عنوان مربی حضور داشته است. وی در دوره‌ی آموزش مستندسازی شهید باغبانی که با مشارکت سازمان اوج و مؤسسه سفیرفیلم در شهر حلب برگزار شد، مربی جوانان سوری بود. جباری از سال ۹۷ مدیریت مرکز رسانه‌های خبری-اجتماعی اطلس را برعهده داشت. این مرکز با راه‌اندازی و توسعه میکرورسانه‌های اجتماعی گونه متفاوتی از پرداخت به مسائل روز را معرفی کرد.

طی سالیان اخیر جباری توانسته است که در حوزه‌های مهمی چون عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، مطالبه‌گری اصلاح قوانین، اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم جریان‌ساز باشد و سبک جدیدی از فعالیت خبری-رسانه‌ای سامان دهد. همچنین محمدسعید جباری عضویت در هیئت مدیره‌ مؤسسه «جام‌جم‌آنلاین» و کانون «نوین نگار» را در کارنامه‌ خود دارد.

ارسال نظر: