نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر برگزار می‌شود

کدخبر: 2376309
خبرنگار:

سعید مقیسه در نشست خبری نخستین نمایشگاه صوت و تصویر ایران (رصتا) جزئیاتی از برگزاری این رویداد ارائه کرد. این اولین بار است که چنین نمایشگاهی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، نشست خبری اولین نمایشگاه صوت و تصویر ایران اول اسفندماه با حضور سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) برگزار شد. مقیسه در این نشست از برگزاری نمایشگاه صوت و تصویر ایران برای اولین بار خبر داد وگفت: «این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و از تاریخ 11 تا 14 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.»

رئیس ساترا همچنین درمورد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه گفت: «شرکت‌کنندگان در نمایشگاه شامل بخش‌های مختلف ساترا و سکوهای دارای مجوز ساترا می‌شوند که تاکنون 337 رسانه مجوز فعالیت گرفته‌اند، همچنین بخش‌های مختلفی از سازمان صداوسیما، واحدهای تولیدی شبکه‌ها و واحدهای مستقل تولیدی، بخش معاونت فضای مجازی صداوسیما و بخش‌هایی از معاونت توسعه و فناوری سازمان هم در این نمایشگاه حضور دارند.»

مقیسه در مورد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه هم توضیحاتی ارائه کرد. او با اشاره به عدم اتمام فرصت ثبت‌نام پلتفرم‌ها گفت: « 96 پلتفرم ثبت‌نام رسمی داشته‌اند که البته فرصت ثبت‌نام هنوز باقی مانده است. 20 درصد از این آثار از شهرستان‌اند.» او همچنین این نمایشگاه را «فرصتی برای توسعه رسانه‌های مربوطه، برقراری ارتباط با متخصصان حوزه و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه» دانست. رئیس ساترا همچنین خبر داد که «در سال‌های آینده رسانه‌های برگزیده هم اعلام می‌شود و جشنواره‌ای از آثار برگزیده خواهیم داشت.» 

ارسال نظر: