زمان اکران «مست عشق» فعلا در ابهام

کدخبر: 2376316
خبرنگار:

تهیه‌کننده فیلم «مست عشق» خبر انتشار این سریال در ایام نوروز 1402 را تکذیب کرد. پیش از این برخی منابع از پخش این سریال در ایام نوروز خبر داده بودند.

روز پیش اعتمادآنلاین خبر داد که سریال «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند نوروز 1402 در قالب هشت قسمت به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد. اما این خبر با تکذیب تهیه‌کننده فیلم روبرو شد. مهران برومند در این باره گفت: «با توجه به خبر کذب پخش شده و گلایه شدید و تعجب از انتشار اخبار بدون تحقیق، اعلام می‌کنیم "مست عشق" در مراحل فنی نهایی است و کماکان برنامه پخش آن در قالب یک فیلم سینمایی و پنج قسمت سریال است. لازم به ذکر است زمان پخش دقیق و اخبار دیگر تنها از طریق روابط‌عمومی پروژه اعلام خواهد شد.»

«مست عشق» داستان زندگی «مولانا جلال‌الدین بلخی» شاعر و عارف پرآوازه ایرانی و آشنایی و دوستی او با «شمس تبریزی» است. این سریال پیش از این با حواشی متعددی از جمله مخالفت برخی مراجع تقلید با ساخت آن به علت آنچه «ترویج عقاید صوفیه» خوانده شد روبرو بود. پایگاه خبری «رکنا» نوشته با شروع پاندمی کرونا تصویربرداری تعدادی از سکانس‌های آن باقی ماند و بعد از آن فتحی درگیر تولید سریال «جیران» شد. در همین اثنا طرف ترک، براساس راش‌های موجود اقدام به تهیه نسخه‌ای سریالی از این پروژه کرد. انتشار تیزر‌های این سریال واکنش مهران برومند تهیه‌کننده و حسن فتحی را به همراه داشت. سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان، طرف ترک کلیه امتیازات فیلم را به طرف ایرانی واگذار کرد.

حالا اما انگار همچنان خبری از انتشار این سریال نیست و بر اساس اظهارات تهیه‌کننده فیلم برای خبر پخش آن باید منتظر اعلام روابط عمومی پروژه بمانیم. پارسا پیروزفر نقش مولانا جلال‌الدین محمد بلخی را بازی می‌کند و شهاب حسینی هم نقش شمس تبریزی را دارد. «بنسو سورال» در نقش مریم، «هانده ارچل» در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، و «ابراهیم چلیک‌کول» در نقش اسکندر، سایر بازیگران این سریال هستند. همچنین سپیده عبدالوهاب تدوینگر و حسین علیزاده سازنده موسیقی این مجموعه اند.

 

ارسال نظر: