رئیس قوه قضاییه:

برخی بی‌حجاب‌ها وابسته به سرویس‌های جاسوسی هستند

کدخبر: 2376462

رئیس قوه قضاییه می‌گوید برخی از افراد بی‌حجاب وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانگان هستند. اژه‌ای همچنین گفته است که اکثریت غریب به اتفاق مردم ما متدین‌اند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم استان البرز مطالبی را درمورد حجاب بیان کرد.

وی با اشاره به مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز دشمن از طرق مختلف توطئه‌های خود را پیش می‌برد و در راستای دامن زدن به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ما برنامه دارد لذا ما نیز باید در این مقوله با برنامه و انسجام و هم‌افزایی و جامع‌نگری عمل کنیم و توجه داشته باشیم که اگر در این قضیه، جامع‌نگری پیشه نکنیم، ممکن است اقدامات ما نه تنها مفید، بلکه مضر هم باشد؛ علی‌ایّحال مطمئن باشید که در زمینه مقابله و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی، کوتاهی صورت نخواهد گرفت و در این راستا برنامه‌های مدونی در دستور کار است.

رئیس قوه قضاییه در پایان با تشریح برخی از برنامه‌های در دستور کار برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، به مقوله ضرورت تفکیک افرادی که در موضوع حجاب، «مسئله برایشان روشن نیست» با افرادی که در این عرصه «وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه» هستند، تاکید کرد و گفت: «اکثر قریب به اتفاق مردم ما متدیّن هستند و حتی آن‌هایی نیز که باور‌های دینی قوی‌ای ندارند، غیرتمند هستند و بی‌بندوباری را نمی‌پسندند.»

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه نیز آیت‌الله «حسینی همدانی» نماینده‌ی ولی فقیه در استان البرز گفت: «در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید با ساختار مدیریت‌شده و برنامه‌ریزی شده عمل کرد و از حرکت‌های هیجانی در مقوله حجاب باید جلوگیری به عمل آورد.»

ارسال نظر: