علی دهکردی: تنها بازی فعلی‌ام فیلم "یادگاری" است

کدخبر: 901186

این بازیگر به «نسیم»، گفت: این فیلم کاری با مضمون خانوادگی است که نقش مقابل بیتا فرهی را بازی می‌کنم؛ کارگردان خوبی دارد که البته مشاوره فرزاد موتمن در کیفیت این فیلم نیز بی‌تأثیر نیست

علی دهکردی بازیگری که همچنان نزد مخاطبان به واسطه ایفای نقش در درام "از کرخه تا راین" شناخته می شود درباره تازه ترین فعالیتهای به خبرنگار «نسیم»، گفت: اخیرا مشغول بازی در فیلمی به نام "یادگاری" بوده ام. کاری که مضمونی خانوادگی دارد و در آن نقش مقابل بیتا فرهی را ایفا کرده ام.

دهکردی توضیح داد: نقش یک مرد میانسال را بازی کرده ام که پزشک است و به تازگی فرزند پسرش ازدواج کرده و درست بعد از ازدواج است که حادثه ای در زندگی فرزند رخ می دهد؛ حادثه ای که البته کاراکتر پدر که من ایفایش کرده ام را متاثر می سازد.

این کارگردان درباره همکاری با کارگردان "یادگاری" اظهار داشت: کارگردان کار نیما طباطبایی از آن چهره هایی است که خیلی خوب می داند از متن اش و بازیگرانش چه می خواهد. ضمن اینکه فرزاد موتمن هم در این کار به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و همین باعث شد اشتباهات احتمالی کمتر شود.

علی دهکردی با توضیح اینکه یک فیلم هم آماده اکران دارد نیز گفت: در نخستین ساخته سینمایی مهدی پاکدل که با همراهی ایمان افشاریان آن را ساخته با نام "فردا" بازی داشته ام. فیلمی که به لحاظ ساختاری از تجربه های متفاوت در سینمای ماست و فکر کنم حین اکران بتواند توجهات را به خود جلب کند.

ارسال نظر: