تماشای رایگان و قانونی فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «سکوهای صورتی»

کدخبر: 2350317

«ماجرای نیمروز» پس از برکناری بنی صدر از مقام ریاست جمهوری در سال های نخست انقلاب روایت می شود که سازمان مجاهدین، اقدام به عملیات تروریستی و ایجاد نا امنی در کشور نموده است. در این میان چهار پنج جوان حزب الهی در سازمان اطلاعات سپاه که هنوز به شکل تشکیلاتی پا نگرفته، مشغول به کار هستند و به دنبال نابودی اعضای منافقین، مسئول دفاع از مردم و انقلاب می شوند.

نسیم آنلاین :

ماجرای نیمروز:

«ماجرای نیمروز» پس از برکناری بنی صدر از مقام ریاست جمهوری در سال های نخست انقلاب روایت می شود که سازمان مجاهدین، اقدام به عملیات تروریستی و ایجاد نا امنی در کشور نموده است. در این میان چهار پنج جوان حزب الهی در سازمان اطلاعات سپاه که هنوز به شکل تشکیلاتی پا نگرفته، مشغول به کار هستند و به دنبال نابودی اعضای منافقین، مسئول دفاع از مردم و انقلاب می شوند. تهیه کننده: سید محمود رضوی نویسنده: ابراهیم امینی محمدحسین مهدویان بازیگران: جواد عزتی احمد مهران فر هادی حجازی فر لیندا کیانی مهدی زمین پرداز

http://filmgardi.com/p/ef68

سکوهای صورتی:

مستند «سکوهای صورتی» روایتی از حضور بانوان به ورزشگاه فوتبال است. در این مستند، چالش و پیامدهای این مسئله، نظرات مخالفان و موافقان بررسی و به گفتگو با زنان هوادار تیم های فوتبالی پرداخته است.

http://filmgardi.com/p/d504

ارسال نظر: