رونمایی از نسخه نهایی فیلم بهروز افخمی

«فرزند صبح» برای بار چندم نهایی شد/ اظهارات ضدونقیض تهیه‌کننده

کدخبر: 2376112
خبرنگار:

نسخه نهایی فیلم «فرزند صبح»، با حضور بهروز افخمی کارگردان و نویسنده اثر در مراسم افتتاحیه هفته فیلم خمین رونمایی شد. تهیه‌کننده اثر البته درباره پروانه نمایش فیلم اظهارات ضدونقیضی داشته است.

نسخه تدوین‌شده نهایی فیلم سینمایی «فرزند صبح» ساخته و نوشته بهروز افخمی در مراسم افتتاحیه هفته فیلم خمین رونمایی شد. این فیلم که سال 1383 ساخته شده، جز اکران محدود در جشنواره فجر 1389، هنوز روی پرده عمومی سینماهای کشور نرفته است.

به جز نسخه نهایی این فیلم در سال 98 که در تماشاخانه مهر حوزه هنری نقد و بررسی شد، سال 99 نیز محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده اثر گفته بود نسخه نهایی این فیلم تدوین شده و آماده اکران است. حالا در مراسم افتتاحیه هفته فیلم خمین بار دیگر رسانه‌ها خبر از رونمایی از نسخه جدید آن دادند.

تهیه‌کننده این اثر خردادماه امسال در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که پروانه نمایش فیلم صادر شده است. اما این تهیه‌کننده 21 دیماه امسال در گفتگو با ایرنا گفته: «تا امروز اقدامی برای کسب پروانه نمایش این فیلم صورت نگرفته است چرا که در راستای این امر موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید تقاضای پروانه نمایش را به اداره نظارت بدهد و این اداره از من استعلام می‌گیرد و پس از تایید بنده اقدام به صدور خواهند کرد که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.» شرف‌الدین در نهایت اعلام کرده که «تلاش ما این است که در خرداد 1402 فیلم به اکران برسد.»

عبدالرضا اکبری (در نقش امام خمینی)، هدیه تهرانی، آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی‌نیا و الیکا عبدالرزاقی از جمله بازیگران این اثرند.

ارسال نظر: