"خاکستر و برف" بر پرده نمایش "هنر و تجربه" می‌نشیند

کدخبر: 1009259

بعد از مدت زیادی که از ساخته شدن این فیلم می‌گذرد، سرانجام با رایزنی‌هایی که صورت گرفت قرار شد فیلم سینمایی روح‌الله سهرابی در گروه سینمایی هنر و تجربه همزمان با هفته دفاع مقدس نمایش داده شود

به گزارش «نسیم»، رسول شادمانی روابط عمومی فیلم سینمایی «خاکستر و برف» در گفت‌و گو خبرگزاری فارس درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: همان طور که می‌دانید فیلم سینمایی خاکستر و برف در ژانر اجتماعی با درونمایه ارزشی است که مضمونی در ارتباط با دفاع مقدس دارد.

وی در ادامه افزود: تولید این فیلم سینمایی در سال 91 بوده است و در جشنواره فیلم فجر همان سال به نمایش در آمد.

او با اشاره به طولانی شدن زمان اکران این فیلم سینمایی اظهار داشت: بعد از مدت زیادی که در صف طولانی اکران به انتظار نشستیم در نهایت با رایزنی‌هایی که صورت گرفت قرار شد فیلم سینمایی «خاکستر و برف» در گروه سینمایی هنر و تجربه همزمان با هفته دفاع مقدس به نمایش در بیاید.

شادمانی در ادامه گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی تبلیغات برای این فیلم سینمایی هستیم البته از اکران این فیلم در هفته دفاع مقدس استقبال خواهیم کرد و آن‌ را به فال نیک می‌گیریم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه فیلم سینمایی «خاکستر و برف» چه سنخیتی با اهداف گروه هنر و تجربه دارد که قرار است در این گروه به نمایش در بیاید گفت: همان طور که می‌دانید این فیلم سینمایی به ناحق دو سال و با توجه به دست‌های پشت پرده که در زمینه اکران فیلم‌های سینمایی وجود دارد به نمایش درنیامد و اکران آن همچنان در طول این مدت به تاخیر افتاد. با توجه به سهل‌انگاری‌هایی که در ارتباط با فیلم‌های ارزشی از این دست صورت می‌گیرد تلاش کردیم فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه اکران شود تا فیلم در هفته دفاع مقدس اکران شود.

شادمانی در پایان خاطر نشان کرد: همواره یکی از نگرانی‌های مدیران این است که فیلم‌های سینمایی که مضمون ارزشی دارند در زمان اکران با فروش خوبی نخواهند دشت اما این یک نگاه و پیش داوری غلط است همواره مردم ما نشان داده‌اند اگر فیلمی خوب و با کیفیت در این حوزه ساخته شود مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این فیلم داستان احسان است که پس از 25 سال به ایران برمی‌گردد تا با صمیمی‌ترین دوست خود که زندگی‌اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند و همین مسئله، اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می‌زند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، محمدباقر صفانور، ژیلا شاهی، نصرت شاه‌نظری‌، وجیهه لقمانی ، اسماعیل زنگل گیاه، سید مهدی سجادپور، حسین مسلمی نائینی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر: