سرافراز: ترویج مفاهیم قرآن و تعالیم عالیه آن، بنیادی‌ترین راهبرد رسانه ملی است

کدخبر: 1025113

رئیس رسانه ملی در پیامی به مراسم اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۴۹ قرآن کتاب زندگی آورده است: دست‌اندرکاران پرتلاش این رسانه با گسترش برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی دستاوردهای بی شماری را در این حوزه خلق کرده‌اند

به گزارش «نسیم»، خبرگزاری صدا وسیما نوشت:

محمد سرافراز در پیامی به مراسم اختتامیه طرح قرآنی 1449 قرآن کتاب زندگی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد آورده است:

قرآن کریم رسانه الهی و محور هدایت انسان است زیرا هدایت و معرفت در دریای بیکران آن نهفته است، پیام قرآن برترین پیام هدایتگر برای بشر در طول تاریخ و برای تمام اعصار است و ما را به استوارترین راه‌ها فرا می خواند.

قرآن کریم به عنوان معجزه پیامبر خاتم جایگاه برتری در میان کتب آسمانی دارد که می تواند در هر رسانه ای متجلی شود.

نگاه مقام معظم رهبری به مقوله قرآن به عنوان یک رسانه موثر و عرضه آن از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی چشم انداز روشنی از این هنر اسلامی را پیش روی جهانیان ترسیم کرده و موجب اثرگذاری چند برابری آن شده است.

بدون تردید اقبال روزافزون آحاد جامعه به ویژه قشر جوان به قرآن یکی از برکات انقلاب اسلامی و بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل رسانه ملی در افشاندن عطر قرآن در سطح جامعه بوده است. در این راستا ترویج مفاهیم قرآن کریم و تعالیم عالیه آن به عنوان بنیادی ترین راهبرد رسانه ملی دست اندرکاران پرتلاش این رسانه را بر آن داشت تا با گسترش برنامه ها و طرح های قرآنی دستاوردهای بی شماری را در این حوزه خلق نمایند.

خرسندیم که برای نهمین سال پیاپی طرح بزرگ قرآنی 1449 با محوریت حفظ سوره مبارکه یاسین و با همکاری نهادهای قرآنی کشور برگزار و با اقبال فراوان مخاطبان ارزشمند رسانه ملی مواجه شده است.تلاش تمامی دست اندرکاران و عواملی که همدلانه به اجرای این طرح بزرگ قرآنی همت گماشته اند شایسته تقدیر و سپاس بیکر است.»

ارسال نظر: