میزبانی بیت علامه طباطبایی از رویدادهای قرآنی

کدخبر: 1038827

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: بیت علامه طباطبایی در سه سال اخیر پس از بازسازی، میزبان رویدادهای متعدد قرآنی بوده است

به گزارش «نسیم»، مرتضی نجفی قدسی سه‌شنبه شب در دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در دارالقرآن علامه طباطبایی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بیت علامه طباطبایی سه سال پیش مجددا احیا و بازسازی شده است، بیان کرد: در این بیت نورانی میزبان مراسم‌ها، همایش‌ها، جلسات درس و تفسیر قرآن کریم بوده‌ایم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اینکه در این بیت از انفاس الهی علامه طباطبایی بهره‌مند هستیم، گفت: این بیت در مناسبت‌های مختلف و در طول ایام سال میزبان رویدادهای قرآنی است و جلسات قرآنی در بیت علامه طباطبایی به صورت مداوم برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: اگر چه علامه طباطبایی میان ما نیست اما بیت ایشان شاهد برگزاری جلسات قرآنی است که از انفاس بزرگ این مرد الهی است.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید که از سرمایه‌های حوزه علمیه هستند در مکتب علامه طباطبایی تربیت شده‌اند، تصریح کرد: امروز به برکت علامه طباطبایی شاهد تربیت مفسران قرآنی در این بیت شریف هستیم.

ارسال نظر: