رئیس نمایش‌خانه‌ ایران‌شهر به تماشای نمایش "هتلی‌ها" نشست

کدخبر: 1040903

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان پنجشنبه، چهارم آذرماه به تماشای نمایش"هتلی‌ها" نشست/ رجبی معمار پیش‌تر از پشت‌صحنه نمایش "هتلی‌ها" نیز بازید کرده بود

به گزارش «نسیم»، مجید رجبی معمار پنجشنبه 4 آذرماه به تماشای نمایش «هتلی‌ها» نشست. رجبی معمار پیش‌تر از پشت‌صحنه نمایش «هتلی‌ها» نیز بازید کرده بودند.

نمایش «هتلی‌ها» به نویسندگی ساناز بیان و به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با بازی (به ترتیب حروف الفبا) حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، مونا فرجاد، سام کبود وند، آیه کیان پور، ستایش محمودی، آناهیتا همتی ،همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به روی صحنه می‌رود.

«هتلی‌ها» روایتی ایرانی از یک زندگی معاصر است که در راستای موضوعات و دغدغه‌های پیشین حمیدرضا آذرنگ نگاشته و اجرا می‌شود.

آذرنگ پیش از این نمایش‌هایی چون «دو لیتر در دو لیتر صلح»، «خداحافظی نکردی با نغمه، سورچی»، «روزی روزگاری آبادان» و «خیال روی خطوط موزاری» را برگرفته از دغدغه‌های اجتماعی و انسانی روی صحنه برده است.

گفتنی است مراسم تودیع مجید سرسنگی و معارفه مجید رجبی معمار به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان در تالار استاد شهناز 24 آبان ماه برگزار شد.

ارسال نظر: