معاون سیما از نادر طالب‌زاده و سلحشور عیادت کرد

کدخبر: 1041198

"علی اصغر پورمحمدی" نخست به عیادت نادر طالب‌زاده در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) رفت و از نزدیک در جریان روند بیماری وی قرار گرفت/ وی همچنین از فرج‌الله سلحشور در منزلش عیادت کرد

به گزارش «نسیم»، علی اصغر پور محمدی معاون سیمای رسانه ملی نخست به عیادت نادر طالب زاده در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) رفت و از نزدیک در جریان روند بیماری وی قرار گرفت.

وی همچنین از فرج الله سلحشور در منزلش عیادت کرد و در حاشیه این دیدار گفت: طالب زاده و سلحشور از نظر کاری شباهت های زیادی به هم دارند با این تفاوت که طالب زاده در مستندسازی و سلحشور در ساخت سریال قوی تر است.

علی اصغر پور محمدی افزود: وظیفه ما بود که زودتر به عیادت این دو هنرمند بیاییم، زیرا هر دو از هنرمندان متعهد و متخصص ما هستند.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود همه مدیران و معاونان سیما به دیدار این دو هنرمند بیایند که به علت درگیر بودن آنها با برنامه های اربعین این امکان فراهم نشد.

معاون سیمای رسانه ملی گفت: فرج الله سلحشور تصمیم داشت که سریال «حضرت موسی(ع)» را کلید بزند و فیلمنامه اش را هم کامل کرد اما هم سازمان بودجه نداشت و هم خودش بیمار شد.

وی افزود: امیدوارم تلویزیون از لحاظ مالی تقویت شود و این کارگردان بتواند سریالش را کلید بزند.

پور محمدی گفت: از مردم می خواهم در این شب های عزیز این دو هنرمند را دعا کنند تا خداوند شفای عاجل به آنها عنایت فرماید و جامعه هنری بتواند از وجودشان استفاده کند.

در این دیدارها رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما و محمودرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما حضور داشتند.

ارسال نظر: