تقویم کارگاه‌های جشنواره اعلام شد؛

سخنرانی رحیم پورازغدی، پناهیان و عباسی در عمار ششم

کدخبر: 2000201

جشنواره مردمی عمار تقویم کارگاه‌ها و نشست‌های جشنواره ششم را اعلام کرده که در آن سخنرانی پورازغدی، پناهیان، عباسی دیده می‌شود.

به گزارش « نسیم »، روابط عمومی جشنواره مردمی عمار اعلام کرده است امسال نیز در این رویداد سینمایی، مهمانان و سخنرانان ویژه‌ای حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش، چهارشنبه 9 دی و در دومین روز برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی سخنرانی می‌کنند.

همچنین، روز پنج‌شنبه، دهم دی ماه نیز، حجت الاسلام پناهیان و روز شنبه 12 دی ماه، در پنجمین روز ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار هم دکتر حسن عباسی، دبیر جشنواره بازی‌های رایانه‌ای عمار در سینما فلسطین سخنرانی می‌کنند.

براساس اعلام روابط عمومی جشنواره عمار، این سخنرانی‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء و از ساعت 18 در سینما فلسطین صورت می‌گیرند.

همچنین همانند دوره گذشته، در حاشیه این رویداد سینمایی، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف در حوزه سینما و مستند برگزار می‌شود.

بنابرین گزارش، در این کارگاه‌ها که از تاریخ نهم تا 16 دی ماه، همه روزه از ساعت 15 الی 17 در سالن شماره 3 سینما فلسطین برگزار می‌شوند، اساتید پیشکسوت و فیلمسازان جوان به ارائه مباحث تخصصی حوزه سینما و مستند می‌پردازند.

براساس این گزارش، حضور در کلاس‌های این دوره رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه نهم دی ماه تا 16 دی ماه در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

در سال جاری چون سال‌های گذشته نشست‌های هنر ـ واقعیت برای معرفی سوژه‌های مغفول مانده سینمای ایران در روزهای شنبه و یکشنبه(12 و 13 دی ماه) از ساعت 16 الی 17/15 برگزار می‌شود که جدول آن را می‌توانید در اینجا ببینید.

گفتنی است شرکت در نشست‌ها، کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها برای عموم آزاد است.

ارسال نظر: