انتخابات جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در رادیو تهران

کدخبر: 2002812

انتخابات سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر امشب در برنامه «چراغ» رادیو تهران تحلیل و بررسی می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صادق داوری فر، تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: امشب انتخابات جشنواره فیلم فجر در بخشهای مختلف از هنر و تجربه گرفته تا سودای سیمرغ و سینما حقیقت در این برنامه بررسی می شود.

وی با اشاره به این که در برنامه امشب درباره دلایل انتخاب فیلم های جشنواره گفت وگو می شود، افزود: در برنامه امشب ضمن معرفی فیلم های انتخاب شده ، درباره رقابت این دوره از جشنواره، حواشی به وجود آمده بحث و بررسی می شود.

پیش بینی شده است در برنامه امشب چراغ رادیو تهران با محمد حیدری دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و شهرام مکری، عضو انتخاب فیلم های گروه هنر و تجربه و کارگردان فیلم «ماهی و گربه» گفت وگو شود.

علاوه بر این، مرتضی رزاق کریمی، مسئول بخش «مستند» جشنواره فیلم فجر نیز از دیگر مهمانان این برنامه است که تهیه کنندگی آثار مستند و سینمایی همچون مجموعه 5 قسمتی خاطراتی برای تمام فصول، چه کسی امیـر را کشت و.. بر عهده داشته است.

داوری فر یادآور شد: بخشی از برنامه به اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای تئاتر اختصاص یافته است که غزل نهانی تهیه آن را بر عهده دارد.مازیار فکری ارشاد، کارشناس مجری امشب برنامه چراغ است و صادق شایان هماهنگی و یاسر کطائیان هماهنگی و ارتباطات را بر عهده دارند.

برنامه «چراغ» رادیو تهران هر شب جز جمعه ها ساعت 21 از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود که شنبه ها این برنامه به حوزه سینما و اکران فیلم های سینمایی اختصاص یافته است.

ارسال نظر: