حاتمی کیا و سلحشور در کنگره "شهدای هنرمند" تجلیل می‌شوند

کدخبر: 2003865

کنگره جاودانه‌های نور و تصویر شهدای هنرمند روز دوشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، کنگره جاودانه‌های نور و تصویر شهدای هنرمند روز دوشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوثر سازمان صداوسیما و با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه تلویزیون و سینما و خانواده شهدای این عرصه به همراه آیین نکوداشت و سپاس از مقام شهدا و خدمتگزاران هنرمند برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش در مراسم روز دوشنبه تقدیر از ۶ خانواده شهید عرصه هنر از جمله خانواده شهیدان "حسن هادی"، "احمد آریایی"، "فلاحت‌پور"، "محمدعلی شاه‌مرادی"، "منوچهر کریمی" و "پیمان بزرگ‌زاده" و نیز خانواده پدید‌آورندگان آثار ویژه در این عرصه برگزار می‌شود .

همچنین تقدیر و تجلیل از "ابراهیم حاتمی‌کیا" به دلیل خلق آثار شاخص در حوزه دفاع مقدس، "حسین مهدویان" به دلیل ساخت مستند داستانی با محوریت "شهید باقری" و جاویدالاثر "احمد متوسلیان"، "نرگس آبیار" خالق فیلم سینمایی شیار ۱۴۳، "فرج‌الله سلحشور" کارگردان ارزشی سینما و تلویزیون، "محمد داوودی" تهیه‌کننده سینما و نیز "سیدحسن حسینی" خبرنگار جانباز اعزامی صداوسیما به سوریه از جلمه بخش های دیگر این برنامه است.

لازم به ذکر است که پیام جوادی آملی در این مراسم قرائت و کلیپ برگزاری کنگره با صدای حامد زمانی پخش می‌شود. درضمن رونمایی از ۴ اثر در حوزه دفاع مقدس و شهدای مرکز بسیج و آنونسی از فیلم «پرواز در شب» رسول ملاقلی‌پور از دیگر بخش‌های برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود .

ارسال نظر: