جشنواره فیلم "مدافعان حرم" اردیبهشت ۹۵ برگزار می‌شود

کدخبر: 2015126

نخستین جشنواره فیلم "مدافعان حرم"، به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و ارج نهادن به رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان حرم اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نخستین جشنواره فیلم "مدافعان حرم" با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی و خبرگزاری فارس برگزار می شود. این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و ارج نهادن به رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان حرم برگزار می شود.

این جشنواره در قالب آثار مستند و کلیپ و نماهنگ در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌کند . بر این اساس به‌زودی فراخوان جشنواره شامل قوانین و مقررات، مهلت ارسال آثار، زمان برگزاری و جوایز منتشر خواهد شد .

گفتنی است، ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، ترکیه، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت و نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت ازجمله محورها و موضوعات جشنواره فیلم مدافعان حرم است .

ارسال نظر: