حسن ربیعی:

امسال شاهد افزایش اطلاع رسانی مسابقات بین المللی قرآن کریم هستیم

کدخبر: 2025476

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حوزه اطلاع رسانی امسال ظرفیت داخلی و بین المللی پوشش و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات را نسبت به سال گذشته و دوره های قبل افزایش داده ایم.

حسن ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه پیرامون نحوه و وضعیت تبلیغات و اطلاع رسانی سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: پیرامون تولید پیام و محتوای اطلاع رسانی در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که امسال برگزار می‌شود برای نخستین بار کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد عالی مسابقات را راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: بر این اساس هفته ها جلسات مختلفی را برای تولید پیام های مختلف و متناسب با داخل و خارج از کشور با ظرفیت مسابقات بین المللی تهیه کرده ایم که این موضوع یکی از نوآوری‌هایی بود که امسال انجام شده است.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در رابطه با تبلیغات امسال مشارکت تمامی نهادها و سازمان های تبلیغاتی خصوصا شهرداری تهران را برای فراگیر شدن تبلیغات در دستور کار خود قرار دادیم. بر این اساس امسال شهردار تهران و همراه معاونان خود مسئولیت تبلیغات مسابقات بین المللی قرآن کریم را برعهده گرفته اند.

رییعی خاطرنشان کرد: در حقیقت کار تبلیغات مسابقات بین المللی قرآن کریم برای نخستین بار است که با مشارکت و همکاری جدی شهداری تهران اتفاق می افتد. در حوزه اطلاع رسانی هم ما امسال ظرفیت داخلی و بین المللی پوشش و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات را نسبت به سال گذشته و دوره های قبل افزایش داده ایم.

وی اضافه کرد: ما از دفاتر خبرگزاری های کشورهای خارجی که در تهران قرار دارند دعوت کرده ایم و آنها را از طریق وزارت ارشاد سازماندهی کرده ایم تا در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند تا روزانه اخبار و اطلاعات این دوره از مسابقات در سایت ها و بر روی تلکس های خبری این کشورها قرار بگیرد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان تصریح کرد: از طرف دیگر شبکه های برون مرزی صدا و سیما نیز امسال انعکاس بسیار خوب و مناسب این رویداد فرهنگی و دینی را در دستور کار خود قرار داده اند. همچنین در حوزه شبکه های داخلی هم با جلساتی که با آقای سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان او داشتیم پوشش بهتری را امسال نسبت به سال گذشته شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر: