ایوبی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

پردیس چارسو؛ مکان احتمالی برگزاری جشنواره ۳۵ فیلم فجر

کدخبر: 2026278

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر درمورد استفاده از پردیس سینمایی "چارسو" به عنوان کاخ جشنواره ملی فیلم فجر گفت: پردیس چارسو، یکی از گزینه های جدی مکان برگزاری جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است

به گزارش « نسیم آنلاین » ، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر در مورد ارزیابی نسبت به برگزاری این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: اگر به عنوان یک ناظر خارجی به جشنواره جهانی فیلم فجر نگاه کنیم یا از مهمانان خارجی این سوال را بپرسیم تصور می‌کنند که یک جشنواره ای درست و باتمام آداب برگزار شد.

وی با مثال برگزاری منظم مراسم اختتامیه جشنواره تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر حشو و زوایدی نداشت و فضایی خوب و گرم بین فیلمسازان و مهیمانان خارجی شکل گرفت. میهمانان خارجی جشنواره امسال را پرطرفدار، پراستقبال و پرمخاطب دیدند و این‌ها سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این تجربه در جشنواره ملی نیز استفاده خواهد شد گفت: ما این تجربه نظم را از خیلی وقت پیش شروع کردیم وافتتاحیه و اختتامیه نیز در جشنواره ملی منظم و سروقت بود و بر اساس آیین نامه ها و اصول جشنواره پایبند بودیم. در همین جشنواره از تجربه جشنواره ملی استفاده بسیاری شد. ضمن اینکه تجربه های جدیدی داشتیم که حتما در جشنواره ملی نیز از آن استفاده می‌کنیم و این کارها همدیگر را تکمیل می‌کنند.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا ممکن است دبیری جشنواره ملی امسال به رضا میرکریمی برسد؟ گفت: آقای محمد حیدری دبیر جشنواره ملی هستند و جشنواره سال گذشته را هم خیلی خوب برگزار کردند و برای امسال هم کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

وی درمورد استفاده از پردیس سینمایی «چارسو» به عنوان کاخ جشنواره ملی سی و پنجم فیلم فجر گفت: پردیس چارسو، یکی از گزینه های جدی مکان برگزاری جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.

ارسال نظر: