واکنش کارگردان "سیزده ۵۹" به گلایه‌های پرستویی

اظهارات تند سامان سالور علیه پرویز پرستویی: کمی جاه‌طلبی‌هایمان را کنترل کنیم

کدخبر: 2030143

سالور گفت: به نظر من اگر یک مقدار این جاه طلبی هایمان را کنترل کنیم و برویم سراغ همان کاری که بلدیم و از اول در آن بودیم، خیلی بهتر است.

به گزارش خبرنگار سینمایی « نسیم آنلاین » سامان سالور، کارگردان فیلم سینمایی «سیزده 59» پس از مدت ها جمعه شب گذشته در گفتگو با برنامه سینمایی «هفت» به اتفاقات رخ داده درباره این فیلم واکنش نشان داد و گفت: «سیزده 59» تجربه عبرت آموزی برای من بود. چون خیلی از شعارها و حرف ها زده شد و اتفاقات تلخ رخ داد که من نمی خواهم به آن روز برگردم. به نظرم اگر حواشی فیلم را دنبال کنیم به عبرت آموزی آن پی خواهیم برد.

وی درباره اظهارات اخیر پرویز پرستویی درباره وی گفت: من آن زمان پاسخی دادم که هنوز هم بر سر آن هستم. من می گویم یک طرفه قضاوت کردن اصلا خوب نیست. اگر من بخواهم الان در این باره حرف بزنم همان کاری را کرده ام که ایشان انجام داده اند. من گفتم مناظره ای باشد تا بشنویم و حرف بزنیم.

سالور توضیح داد: به دلایل مختلفی که از نیمه دوم فیلمبرداری به وجود آمد و خیلی هم گفتنش صحیح نیست، احساس کردم کمی با استقلالم منافات دارد و من زیر بارش نرفتم.

سالور در پاسخ به این سوال که می گویند شما فیلم را پس از فیلمبرداری رها کرده اید و رفته اید، گفت: ایراد ندارد. همه این حرف ها که گفته می شود به نظرم چند سوال و جواب ساده بود که کسی به ما توجهی نکرد. همان زمانی که به زعم دوستان من فیلم را رها کرده بودم، ما داشتیم روی 8 دقیقه ابتدایی فیلم کار می کردیم.

کارگردان فیلم سینمایی «سیزده 59» ادامه داد: به هر حال این فیلم اینگونه بوده است. فیلم های بعدی ای که این دوست مان کار کردند و ورود کردند و فکر کردند می توانند به عنوان تهیه کننده یا هر عنوان دیگری کمک کنند، چه اتفاقی برایشان افتاد؟ چرا همه فیلم ها دچار حاشیه شدند؟ کارگردان دعوایش شد و گفت این فیلم من نیست و... ؟!

وی نهایتا گفت: به نظر من اگر یک مقدار این جاه طلبی هایمان را کنترل کنیم و برویم سراغ همان کاری که بلدیم و از اول در آن بودیم، خیلی بهتر است.

گفتنی است چندی پیش پرویز پرستویی در گفتگو با "مجله تصویری 35" گفته بود: با قاطعیت می گویم که آقای سالور اصلا سر مونتاژ، سر صداگذاری و سر موسیقی نبود. در حالی که من در این 3 مرحله حضور داشتم. چون بگونه ای من و آقای نوروز بیگی این کار را راه انداختیم و دیدیم که نمی شود فیلم را قربانی کرد و سامان سالور سر یک فیلم دیگر رفت.

پرویز پرستویی یکی از دو سرمایه گذار فیلم سینمایی «سیزده 59» با موضوع مشکلات جامبازان و تولید سال 1389 است.

ارسال نظر: