تقدیر مادر شهید هنرمند از حسین علیزاده + متن نامه

کدخبر: 2036785

مادر شهید حمیدرضا نظام هنرمند عرصه موسیقی طی نامه ای از استاد حسین علیزاده تقدیر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، متن این نامه بدین شرح است:

هنرمند فرهیخته و چهره نام آشنای موسیقی ایران اسلامی

جناب استاد حسین علیزاده؛

انسان در مسیر زندگی، با آزمون های متعددی مواجه می گردد که نحوه نگرش و نوع تصمیم و انتخاب او در قبال گزینه های مورد نظر، نقش معنا دار و تعیین کننده ای را در ذلت یا عزت و یا سقوط و نیک فرجامی آدمی ایفا می نماید.

با مروری در دفتر ایام، قلمرو نگاهم به آزمون پر افتخاری معطوف گشت که جنابعالی هوشمند، آگاهانه، با گزینش احسن و ترجیح فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی و احساسات پاک و مانای ایرانیان هنردوست بر نشان شوالیه بیگانگان تاج عزت و کرامت را بر سر نهادید و به اسوه ای برای هنرمندان این مرز پر گوهر مبدل گشتید. چه با شکوه بود طنین و پژواک «نه» مقدستان به هدیه غیر خودی و چه تماشایی و دلنشین بود گلبرگ کلامتان که «... امیدوارم روزگاری به جایی برسیم که نشان هنری کشور خودمان را برگرفته از نام بزرگانی چون عطار و فردوسی و حافظ به بزرگان هنر سراسر جهان بدهیم و آنان به داشتن این نشان افتخار کنند.»

این ایثار عزت بخش و گزینش و انتخاب عزت آفرین، مرا بر آن داشت تا به عنوان مادر یک شهید، آن هم شهیدی نقش آفرین در عرصه موسیقی و هنر انقلاب اسلامی، به بازخوانی آن رخداد عبرت آموز مبادرت ورزم و بدین وسیله و با هدیه ای از میراث به جای مانده از شهید عزیزم مراتب تقدیر و تحسین خویش را به جنابعالی ابلاغ نمایم.

امید که در پرتو الطاف آفریدگار هستی، همواره عزیز و سربلند باشید.

فاطمه ببریان

مادر شهید هنرمند حمیدرضا نظام

ارسال نظر: