محمد قلی‌پور در گفت و گو با "نسیم آنلاین":

یک خواننده نباید به هر قیمتی مداوم روی استیج برود

کدخبر: 2037130

خواننده آلبوم های موسیقی "کاش نمیرفتی" و "هستی هنور" گفت: معتقدم یک خواننده نباید به هر قیمتی پشت سرهم روی استیج برود و پس از هر اجرا به یک ریکاوری ذهنی نیاز دارد.

محمد قلی پور، خواننده آلبوم های موسیقی "کاش نمیرفتی" و "هستی هنور" و موزیک ویدئوی "بغض جمعه" با مضمون امام زمان(ع) که چندی پیش دومین کنسرت رسمی خود در تالار ایوان شمس تهران را با استقبال مناسب مخاطبانش به روی صحنه برد در گفتگو با « نسیم آنلاین » در خصوص برنامه های آینده خود گفت: پس از آنکه دومین کنسرت رسمی خود در تالار ایوان شمس تهران با اجرای گلچینی از آثار مختلف را به روی صحنه بردم، شاید خیلی از مخاطبان انتظار داشتند بلافاصله تور کنسرت های خود را در تهران و شهرهای مختلف آغاز کنم که این مسئله تاکنون میسر نشده است.

وی در ادامه در این خصوص گفت: از آنجا که شخصا معتقدم یک خواننده نباید به هر قیمتی پشت سرهم روی استیج برود و پس از هر اجرا به یک ریکاوری ذهنی نیاز داد تا بتواند در اجراهای بعدی اش، با کیفیت بالاتری از جنس صدا و سبک خوانندگی اش به روی صحنه برود، سعی کردم این ریکاوری را رعایت کنم.

وی افزود: بنده هم بر اساس همین اعتقاد پس از دو سانس کنسرت تهران ترجیح دادم یک مقدار ریکاوری داشته باشم و پس از آن هم تمرکز خود را بر تولید آثر جدید و متفاوت گداشته ام.

قلی پور گفت: البته در حال حاضر علاوه بر اینکه مشغول تولید چندین تک آهنگ جدید هستم که بزودی منتشر خواهد شد، برنامه ریزی های اولیه برای اجراهای شهرستان ها در حال انجام است که امیدوارم بتوانم پس از ماه رمضان کنسرت های شهرستان های خود را برگزار کنم.

وی ادامه داد: البته در این خصوص هیچ اجرایی هنوز قطعی نشده است اما بزودی برنامه هایی برای اجرا در شهر های مختلف اعلام می شود که مسلماً تا آن زمان یک یا دو قطعه جدید هم به عنوان سوپرایز برای مخاطبان آماده خواهم کرد.

این خواننده موسیقی پاپ در خاتمه گفت: برخی ها این مورد را عنوان میکنند که تولید دو آلبوم موسیقی در فاصله زمانی کمتر از ۷ ماه شاید خیلی با فضای موسیقی کشور همخوانی نداشته باشد که باید در این خصوص گفت، به هر حال اینکه این روند شاید خیلی میان هنرمندان موسیقی ایران یک روال نباشد کاملا موافقم اما هر هنرمند شرایط خاص خود را دارد، وقتی احساس کردم به اندازه دو آلبوم کامل، موسیقی مناسب برای عرضه دارم، بدون اتلاف وقت به این نتیجه رسیدم بهتر است در آستانه کنسرت دومم حرف جدیدی برای گفتن داشته باشم.

ارسال نظر: