سیدنظام الدین موسوی:

"دریادلان" اثری قدرتمند و بدیع در حوزه تئاتر است

کدخبر: 2038892

مدیرعامل خبرگزاری فارس نمایش "دریادلان" را اثری قدرتمند خواند و اظهار داشت: هنرمندان این اثر به زیباترین شکل به شهدای غواص دفاع مقدس پرداخته بودند و در نوع خود نمایشی نو و بدیع تلقی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نمایش «دریادلان» کاری از امیرحسین شفیعی در چهاردهمین اجرای خود میزبان سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و خانواده شهیدان احمد کشوری، محمدعلی و نادعلی بیدگلی، محمد ابراهیم زحمتکش و حمید راد بود.

این اجرا از طرف گروه به سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تقدیم شد که با استقبال و تشویق تماشاگران مواجه شد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در پایان، نمایش «دریادلان» را اثری قدرتمند خواند و اظهار داشت: هنرمندان این اثر به زیباترین شکل به شهدای غواص دفاع مقدس پرداخته بودند و در نوع خود نمایشی نو و بدیع تلقی می‌شود.

موسوی درباره حواشی به وجود آمده درباره این نمایش گفت: این حواشی بیشتر به یک شانتاژ شبیه است. جالب است شاید این موارد از سوی کسانی بیان شود که خودشان را طرفدار آزادی بیان و هنر می‌دانند. اساساً از نظر حرفه‌ای این موضوع بهانه‌ای اشتباه است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: حضور این بازیگر که در نقش مادر و ناموس میهن و کشور است نه تنها امر ناپسندیده‌ای نیست بلکه امری ناگزیر و کاری هنرمندانه است. کسانی که چنین حرفهایی را می‌زنند از تأثیرگذاری این نوع آثار بر مردم هراس دارند.

لازم به ذکر است؛ علی براتی، رضا راد، روح‌الله سنایی، سروش کریمی نژاد،‌ مهرداد آبجار،‌ محمدامین وظایفی، میلاد محمدزاده،‌ محمدرضا ابراهیمی،‌ یونس حمزه لویی، آصف جاودان فرد،‌ علیرضا کاظم زاده،‌ آرمان صلحی، علی پناهی، سامان توحیدی،‌ پیمان گنجی، علی گلگزی، علی آبسالان، دانیال بیات، رضا خاکی، شاهین کیانی نژاد،‌ ارسلان محمدی، محسن قربانی، ایمان مسعود، دانیال ضیایی فر، مجید جبلی، سعید بهادری تاج و رستا رضوی در نمایش «دریادلان» به ایفای نقش می‌پردازند.

«دریادلان» جدیدترین تولید کارگاه تئاتر خیابانی ایران است که انتظار مادر شهیدی را که سال‌هاست در جست و جوی فرزند خود است، روایت می‌کند.

حسین مسافرآستانه مشاور هنری و علی براتی طراحی حرکت این اثر نمایشی هستند و روح‌الله زندی‌فرد به عنوان مجری طرح این گروه را همراهی می‌کند.

این نمایش از 8 خرداد تا 4 تیر ماه ساعت 21:30 در پارک دانشجو اجرا می‌شود.

ارسال نظر: