برنامه امشب مراسم شبهای نورانی در مصلای امام خمینی(ره)

کدخبر: 2042202

مراسم جزء خوانی قرآن کریم و شبهای نورانی در صحن اصلی مصلای امام خمینی(ره) همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هر شب از ساعت ۱۹ لغایت ۲۳ برگزار می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، مراسم جزء خوانی قرآن کریم و شبهای نورانی در صحن اصلی مصلای امام خمینی(ره) همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هر شب از ساعت 19 لغایت 23 برگزار می شود.

بر اساس این گزارش امروز پنج‌شنبه3/4/95 مصادف با هفدهم ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم توسط آقایان اساتید عباس امام جمعه و جعفر فردی از قاریان برتر کشوری از ساعت 19 آغاز می شود. در ادامه مراسم، کرسی تلاوت اذان‌گاهی با حضور حبیب صداقت از قاریان ممتاز انجام می شود. لازم به ذکر است این برنامه ها به طور مستقیم از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.

همچنین مراسم شبهای نورانی مصلی از ساعت 22 با تلاوت آقای محمد حسین رفیعی و حسین کرمی از قاریان برتر کشوری برگزار می شود. پایان مراسم امشب، دعاخوانی توسط سعید پرویزی برگزار می شود.

مراسم شبهای نورانی روز جمعه 4/4/95 مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان نیز با مراسم جزء خوانی قرآن کریم توسط آقایان اساتید عباس امام جمعه و مهدی عادلی از قاریان برتر کشوری از ساعت 19 آغاز می شود. در ادامه مراسم، کرسی تلاوت اذان‌گاهی با حضور هادی موحد امین از قاریان ممتاز انجام می شود. لازم به ذکر است این برنامه ها به طور مستقیم از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.

در ادامه ویژه برنامه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به شرح ذیل از ساعت 22 الی 2:30 بامداد برگزار می شود. 1) مجری: آقای مجید یراق بافان 2) قاری قرآن: آقای محمدرضا پورزرگری 3) دعای جوشن کبیر: آقایان مهدی قربانعلی و حسین یزدان‌پناه 4) مداح: آقای مرتضی طاهری 5) سخنرانی و قرآن به سر گرفتن: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

ارسال نظر: