نوای موسیقی در نغمه عطار

همایش "عطار و موسیقی" در ارسباران برگزار می‌شود

کدخبر: 2048571

همایش "عطار و موسیقی" با موضوع بررسی محورهای اندیشه عطار نیشابوری در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیر و یک مرداد از ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همایش «عطار و موسیقی» با موضوع بررسی محورهای اندیشه عطار نیشابوری در سه شب متوالی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری سخنران ویژه افتتاحیه خواهد بود و ایرج شهبازی، بهرام پروین گنابادی و امیرحسین ماحوزی به ترتیب سخنرانان شب اول تا سوم این همایش هستند و به تبیین اندیشه‌های شاعر بزرگ، عطار نیشابوری می‌پردازند.

اجرای موسیقی (تکنوازی و گروه نوازی) بر اساس غزلیات عطار از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است و هنرمندانی همچون سعید نایب محمدی، حسام اینانلو، پویان بیگلر، مهدی امامی، امیر شریفی، هوشمند عبادی، مجتبی عسگری، حمیدرضا حسن‌پور، کاوه معتمدیان، نوا سلیمانی، محمد جعفر قاضی عسگر، پوریا اخواص، علی اصغر عربشاهی، سهیل صادقی و زکریا یوسفی برنامه اجرا می‌کنند.

ورود به نشست «عطار و موسیقی» برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. این همایش ۳۰ و ۳۱ تیر و اول مرداد از ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

ارسال نظر: