جواد نوروزبیگی در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

مشکل پروانه نمایش "سلام بمبئی" هنوز حل نشده/ اکران ۲۴ ساعته فیلم، نیاز به مجوز نیروی انتظامی دارد

کدخبر: 2049520

"سلام بمبئی" بنا بود در اکران عیدفطر روی پرده برود اما این اتفاق نیفتاد و حتی برای روی پرده فرستادن فیلم در اکران دوم عیدفطر نیز شائبه هایی پیش آمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین » ، اولین محصول مشترک سینمای ایران و هند با عنوان "سلام بمبئی" را قربان محمدپور ساخته است و محمدرضا گلزار و یک بازیگر هندی به نام دیا میرزا بازیگران اصلی آن هستند.

مشکل پروانه نمایش "سلام بمبئی" حل نشده

جواد نوروزبیگی تهیه کننده "سلام بمبئی" با اشاره به اینکه منتظر دریافت پروانه نمایش است تا برای اکران فیلم تصمیم گیری کند به « نسیم آنلاین » گفت: مشکل پروانه نمایش فیلم هنوز حل نشده است و به هر حال شورای پروانه نمایش قواعد و شرایطی دارد که باید آنها لحاظ شود تا فیلم پروانه نمایش رسمی خود را دریافت کند. تهیه کننده آثاری مانند «تابو» و «سیزده 59» با اشاره به اینکه نتیجه نهایی «سلام بمبئی» رضایت بخش بوده است خاطرنشان ساخت: کیفیت داستانی و بصری فیلم طوری است که قاعدتا می تواند مخاطب را جذب کند حالا اگر بتوانیم زمان مناسبی را هم برای اکران آن درنظر بگیریم قاعدتا کمک می شود به اقبال مخاطبان.

اکران فیلم به صورت 24 ساعته؟

یکی از شنیده هایی که درباره "سلام بمبئی" شنیده می شد اکران این فیلم به صورت 24 ساعته در پردیسهای سینمایی بوده است. این موضوعی بوده که یکی از بازیگران فیلم هم اخیرا در گفتگویی به آن اشاره کرده بود. نوروزبیگی با بیان اینکه اکران فیلم به این صورت قبل از هر چیز نیاز دارد به مجوز نیروی انتظامی ، بیان داشت: به هر حال این اداره اماکن نیروی انتظامی است که باید درباره اکرانهای این گونه تصمیم گیری کند به جز این، فیلم باید قابلیت این را هم داشته باشد که سانسهای فوق العاده را به خود اختصاص دهد و بر این مبنا از حالا نمی توان درباره اجرایی شدن چنین طرحی صحبت کرد. این تهیه کننده در پاسخ به اینکه آیا تاکنون طراحی خاصی برای اکران فیلم به صورت 24 ساعته انجام شده یا نه بیان داشت: نه تاکنون هیچ تصمیم سازی در این باره نداشته ایم.

هیچ برنامه ای برای تولید قسمتهای بعدی وجود ندارد

جواد نوروزبیگی درباره شنیده های مرتبط با ساخت قسمت دوم فیلم هم بیان داشت: هنوز قسمت اول هم اکران نشده و برخی از ساخت قسمتهای دوم و سوم حرف می زنند. فعلا هیچ برنامه ای برای تولید قسمتهای بعدی وجود ندارد. باید قسمت اول فیلم اکران شود و بازخورد مخاطبان را ببینیم و بعد تازه به این برسیم که فیلم قابلیت تولید قسمتهای بعدی را هم دارد یا نه.

ارسال نظر: