موشن گرافیک خانه طراحان انقلاب اسلامی در مورد بدعهدی‌های آمریکا

موشن گرافیک "تجربه برجام" منتشر شد + کلیپ

کدخبر: 2054463

موشن گرافیک "تجربه برجام" محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده است و در روز های آینده از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این موشن گرافیک را از نظر بگذرانید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، موشن گرافیک «تجربه برجام» با موضوع بررسی بدعهدی‌های آمریکا در زمینه رفع تحریم‌ها منتشر شد و از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش درخواهد آمد.

این موشن گرافیک کوتاه، در مدت زمان 9 دقیقه، با ساده‌سازی اطلاعات و گزارش‌های مکتوب رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، روایت سیر تاریخی مذاکرات هسته‌ای در سه سال گذشته را به خوبی به تصویر می‌کشد. در این موشن گرافیک به موضوع انتشار فکت شیت از طرف مذاکره‌کنندگان غربی بعد از نهایی شدن توافق اولیه اشاره می‌شود و با تطبیق دادن توافق نهایی با فکت شیت غربی‌ها، میزان انطباق آن دو، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

گفتنی است موشن گرافیک «تجربه برجام» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده است و در روز های آینده از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این موشن گرافیک را از نظر بگذرانید.

حجم ویدیو: 67.78M | مدت زمان ویدیو: 00:09:19 دانلود ویدیو
ارسال نظر: