علی جعفرآبادی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

با رفتن قذافی امیدوار به آزادی امام موسی صدر بودیم اما بی‌فایده بود/ همچنان پیگیر سرنوشت ایشانیم

کدخبر: 2058939

علی جعفرآبادی گفت: اعضای خانواده امام موسی صدر بعد از سقوط قذافی به لیبی رفتند و دیدارهایی را با مسئولین دولت انقلابی داشتند و آنها نیز وعده‌هایی را برای آزادی امام دادند، ولی هنوز آن وعده‌ها به نتیجه نرسیده‌اند.

علی جعفرآبادی، روابط عمومی موسسه فرهنگی و تحقیقاتی امام موسی صدر در گفتگو با « نسیم آنلاین »، درباره آخرین وضعیت امام موسی صدر گفت: بعد از سقوط رژیم قذاقی و زمانی که مصطفی محمد عبدالجلیل به ریاست دولت موقت لیبی رسید، اعضای خانواده امام موسی صدر به لیبی رفتند و دیدارهایی را با مسئولین این دولت داشتند و آنها نیز وعده هایی را برای آزادی امام دادند، وعده ها تا حدی محکم بود که احتمال آزادی ایشان وجود داشت.

وی با بیان اینکه لیبی کشور پهناور و وسیعی است و همچنان مدل گروهی و قبیله ای در آنجا حکمفرا است، ادامه داد: متاسفانه وعده هایی که از سوی مسئولان لیبی بعد از سقوط قذافی داده شد، به نتیجه نرسید و اوضاع این کشور روز به روز وخیم تر شد، به عبارت دیگر رژیم قذافی از بین رفت ولی قذافی چی هایی بر سر کار آمدند و دیگر نمی توانستیم کاری برای پیگیری آزادی امام موسی صدر انجام دهیم.

روابط عمومی موسسه فرهنگی و تحقیقاتی امام موسی صدر اظهار داشت: خانواده امام موسی صدر و موسسه همچنان پیگیری آزادی ایشان هستند و این کار را به وسیله ابزارهای حقوقی و مسیرهای حقوقی و سیاسی انجام می دهند.

جعفرآبادی تصریح کرد: شیلی ملاط، وکیل خانواده امام موسی صدر همچنان پیگیر آزادی ایشان است و اگر قرار بود تلاش هایی که تا الان انجام شده، به نتیجه برسد باید امام موسی صدر تا امروز آزاد می شد ولی متاسفانه اقدامات حقوقی و سیاسی انجام گرفته در کشورهای مختلف مانند لیبی، لبنان و ایران هنوز به نتیجه نرسیده است.

ارسال نظر: