توسط جمعی از مسئولین و خبرنگاران منطقه قرچک انجام گرفت؛

توزیع مرحله دوم نوشت افزار به کودکان کار

کدخبر: 2063995

توزیع مرحله دوم نوشت افزار به کودکان کار در کوره پزخانه های قرچک به همت خیرین و برنامه ریزی خبرنگاران و کمیته امداد قرچک برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ،توزیع مرحله دوم نوشت افزار به کودکان کار در کوره پزخانه های قرچک به همت خیرین و برنامه ریزی خبرنگاران و کمیته امداد قرچک برگزار شد.

در این مرحله رییس اداره ارشاد ,معاون کمیته امداد,رییس انجمن صنفی کوره پزخانه های قرچک و مدیر مجموعه ورزشی ملااقایی به همراه غلامرضا فرجیان خبرنگار قرچکی حضور داشتند.

رضا دهقان از خبرنگاران حاضر در این برنامه فرهنگی معنوی با اشاره به عنوان چند نکته در اهدای نوشت افزار به کودکان کار در کوره پزخانه های قرچک ، گفت: ۱-کلیه خیرین گمنام هستند و تمایلی به انتشار نام ندارند که در بین انها عضو شورای شهر قرچک و خیرین ورامینی نیز موجود است و هر نفر از ۳۰هزار تومان تا ۹۰۰هزار تومان کمک کردند. ۲-بیش از ۱۰۰بسته نوشت افزار شامل (مداد,دفتر ,پاکن و....) به ارزش ۳۰هزار تومان خریداری شد. ۳-کلیه کودکانی که این بسته ها را تحویل گرفتند ساکن قرچک نیستند و از این جهت اقدام ما تبلیغاتی و انتخاباتی نبود و کلیه انها طی روزهای اینده قرچک را به سمت شهرستانهای خود همراه پدر و مادرشان ترک می کنند. ۴-در توزیع بسته ها کودکان دبستانی اولویت داشتند. ۵-کلیه مراحل از جمع اوری پول تا توزیع با نظارت کمیته امداد انجام شد

در مجموع اقدام فوق یکی از موثرترین کارهای خیر در ورامین و قرچک بود که اولا خودجوش بود و دوما هیچگونه اسراف ,ریا و سو استفاده در ان وجود نداشت.

ارسال نظر: