پروانه مرزبان در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

زیبایی های استان مازندران را در فیلم "چهل کچل" مشاهده کنید/ این فیلم در جشنواره امسال فیلم فجر نمایش داده می شود

کدخبر: 2066987

تهیه کننده فیلم سینمایی "چهل کچل" گفت: این فیلم سینمایی هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. فیلم سینمایی چهل کچل در جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.

پروانه مرزبان تهیه کننده فیلم سینمایی "چهل کچل" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین » عنوان کرد: مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی "چهل کچل" چند وقتی است که به پایان رسیده است. بر این اساس در حال حاضر در مرحله تدوین قرار داریم. همچنین در کنار کار تدوین کار جلوه های ویژه آن نیز در حال انجام است.

وی افزود: کار تدوین بر عهده آقای "حسن ایوبی" قرار دارد و کار جلوه های ویژه بر عهده "ناصر فصیحی" است. بر این اساس فیلم سینمایی "چهل کچل" اساسا برای نمایش در جشنواره فیلم فجر ساخته شده است و قطعا در این دوره از جشنواره نمایش داده خواهد شد.

این تهیه کننده ادامه داد: این فیلم سینمایی از داستان اجتماعی برخوردار است. منتهی همراه با یک باور محلی است که از مازندران می آید است. در حقیقت در فیلم سینمایی "چهل کچل" به یک باور محلی در استان مازندران می پردازیم.

مرزبان خاطرنشان کرد: زیبایی های استان مازندران در این فیلم سینمایی گنجانده شده است و مخاطبان با دیدن این فیلم خیلی خوب و به صورتی ملموس زیبایی های این استان را مشاهده خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پژمان بازغی در این فیلم بازی فوق العاده ای را انجام داده است و با نقش هایی که تا امروز از او در همه فیلم های سینمایی دیده ایم متفاوت است. آقای بازغی حس فراوانی از بازی در این فیلم سینمایی برخوردار بوده است و کار بسیار قشنگی را ارائه داده است.

این تهیه کننده یادآور شد: از این فیلم سینمایی فوق العاده راضی هستم و کار بسیار خوبی از آب درآمده است. نکته دیگر هم اینکه سایر بازیگران در این فیلم هم بازی های خوبی را ارائه داده اند. زیرا آقای بازغی نیز حس خوب خود را به آنها انتقال داده است.

مرزبان تصریح کرد: علت ساختن این فیلم هم این بوده است که من قلبا خیلی دوست داشتم تا از استان مازندران فیلم بسازم. بعد از اینکه باور ساخت این فیلم را در سفری به این استان پیدا کردم خیلی خوشحال هستم که روی آن کار کردیم و یک کار اجتماعی خوبی از آب درآمد.

وی در پایان گفت: پیش بینی می کنم که باتوجه به موضوع، داستان و همینطور بازی بازیگران آن استقبال بسیار خوبی را از طرف مردم شاهد باشیم.

ارسال نظر: