استقبال شهرستان‌ها از انیمیشن "ناسور"

کدخبر: 2074198

انیمیشن عاشورایی "ناسور" پس از گذشت سه هفته از اکران با اقبال خوبی از سوی مخاطبان شهرستانی مواجه شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انیمیشن سینمایی «ناسور» که پس از گذشت سه هفته از اکران تنها در چهار سالن پردیس سینمایی کوروش، سینما ماندانا، سینما میلاد و سینما ناهید تهران سانس عصر دارد، در شهرستان‌ها به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و این استقبال به گونه‌ای است که «ناسور» در برخی از سینماهای شهرستان‌ها روزانه بیش از یک میلیون تومان فروش دارد.

در مشهد سه پردیس سینمایی پیروزی، سیمرغ و هویزه این انیمیشن را نمایش می‌دهند و پردیس سینمایی هویزه با دو سانس در روز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

سینما فلسطین بروجرد با داشتن تنها یک سالن سینما پس از اکران انیمیشن عاشورایی «ناسور» با فروش بیش از یک میلیون در روز روبه‌رو شده و این در حالی است که سالن سینما فلسطین بروجرد استاندارد نیست و به طور معمول فروش روزانه بالایی ندارد، اما با این حال انیمیشن «ناسور» به خوبی در این شهر مورد توجه قرار گرفته است.

«ناسور» این روزها در سینما بهمن و ساحل اهواز، سینما سیمرغ، پیروزی و پردیس هویزه مشهد، سینما پارس جنوبی در عسلویه، سینما فلسطین در بروجرد، سینما نخل در خرمشهر، سینما فرهنگ در پاکدشت، سینما جام‌جم در رودهن، سینما پرستو در دماوند، سینما فرهنگ در خمینی‌شهر، سینما گلشن در بروجرد، سینما دریا در آستارا، سینما ۲۲ بهمن در رشت و سینما بعثت در صفادشت روی پرده است.

این انیمیشن همچنین در تهران در سینماهای آزادی، المپیک، پردیس ملت، کوروش، ماندانا، کیان، ناهید، شکوفه، ایران، جوان، چاپلین، میلاد، تیراژه ۲، تماشا، راگا و رازی اکران ویژه مدارس دارد و در پردیس سینمایی کوروش و سینما ناهید، سینما میلاد و سینما ماندانا در سانس عصر نیز به نمایش در می‌آید.

ارسال نظر: