مشاور شهردار کاشان:

کار جهادی با نهادینه کردن تفکر بسیجی حاصل می شود

کدخبر: 2075299

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: کار شبانه روزی و جهادی مورد رضای الهی تنها با نهادینه کردن تفکر بسیجی حاصل می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی رضازاده ظهر امروز در جمع کارکنان این سازمان، با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج میلیونی اظهار کرد: همان شجره طیبه ای که به دست امام راحل در ایران اسلامی کاشته شد امروز سرنوشت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دست ثمره هایش که همانا جوانان با تفکر بسیجی و انقلابی هستند قرار گرفته است.

وی بسیج و نگرش بسیجی را دارای برکات فراوانی دانست و گفت: در هر نهاد، سازمان یا تشکلی که تفکر بسیجی حکفرما باشد بدون شک موفقیت و رشد همراه آن مجموعه خواهد بود چراکه کار شبانه روزی و جهادی مورد رضای الهی تنها با نهادینه کردن تفکر بسیجی حاصل می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان همچنین با اشاره به برگزاری مانور باشکوه پیاده روی اربعین در کربلا بیان کرد: این حرکت عظیم تمامی استراتژی های استکبار جهانی را به هم ریخت و هم توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

رضازاده با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور در این حماسه سالانه شیعیان، آن را عاملی برای نشان دادن عزت و اقتدار پیروان مکتب آل الله قلمداد کرد.

ارسال نظر: