"محمد رسول‌الله" تنها فیلم موفق سینماهای کشور در اکران دوم

کدخبر: 2078863

بعد از استقبال و فروش خوبی که فیلم "محمد رسول‌الله" در اکران اول خود در آذر ماه سال ۹۴ به دست آورد، قرار شد این فیلم به مناسبت هفته وحدت مجددا در اکران‌های محدود روی پرده سینماها برود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، آذرماه سال گذشته بود که محمدرضا صابری، مدیرعامل موسسه نورتابان از فروش بیش از 15 میلیارد تومانی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی خبر داد، فروش که برای سینمای کشور، رقم بالایی به شمار می رود و نشان از استقبال فوق العاده مخاطبان از فیلم داشت.

بعد از این استقبال و فروش خوب فیلم در خارج از کشور قرار شد «محمد رسول الله» به مناسبت هفته وحدت مجددا در اکران های محدود روی پرده سینماها برود، البته این برای اولین بار بود که طی چند سال اخیر فیلمی در دو نوبت و به فاصله زمانی زیاد دوباره اکران می شد، اکرانی که به گفته علی سرتیی باعث شد بعد از مدت‌ها سینمای دوباره اکران دوم را تجربه کند و این مسئله بسیار مهمی در وضعیت فعلی سینماهای کشور به شمار می رود.

آخرین ساخته مجید مجیدی از 21 آذر ماه در سالن شماره 3 پردیس سینمایی کوروش اکران شد و از همان ابتدا نیز دست اندرکاران پخش آن، امیدوار بودند که اکران دوم فیلم بتواند از یک هفته عبور کند و در حقیقت فیلم مدت زمان بیشتری روی پرده سینماها بماند که این مهم نیز با توجه به استقبال خوبی که از «محمد رسول الله» شد، محقق شده است.

محمدرضا صابری درباره اکران دور دوم فیلم گفت: اکران دوم این فیلم از ابتدای هفته وحدت آغاز شد و با اقبال بسیار خوب مخاطب مواجه شد . با استقبال مخاطبین سانس های پردیس کورش افزایش یافت و هم اینک در سه سانس 11 صبح ، 15 و 19 به نمایش درمی آید .

وی ادامه: استقبال کم نظیر مخاطب باعث شد تا به این تصمیم برسیم که فیلم تا زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر همچنان در پردیس کورش نمایش داشته باشد .

یکی دیگر از مسائل مهم در اکران دوم «محمد رسول الله»، نمایش آن در دو شهر مشهد و شیراز است؛ طبق گفته مدیرعامل موسسه نور تابان به دلیل استقبال و اعلام نیاز شهر مشهد، فیلم در سینما هویزه این شهر اکران و بعد از آن نیز در شیراز اکران شده است.

«محمد رسول الله» در حالی که در اکران دوم خود موفق بوده است که توانسته استقبال مخاطبان در ترکیه، آذربایجان، داغستان، بغداد را هم به خود جلب کند.

داستان از سال ۱۰ بعثت حضرت محمد(ص) و زمانی که مسلمانان در تحریم اقتصادی هستند شروع می‌شود .

علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، جعفر قاسمی، آرش فلاحت، رعنا آزادی پور، امین آبان و .... از جمله بازیگران «محمد رسول الله» به شمار می روند.

ارسال نظر: