پخش همزمان «سارق روح» از ۲ شبکه سراسری

کدخبر: 2159335

مجموعه تلویزیونی «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی هم زمان از ۲ شبکه سراسری پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری جمعه 13 بهمن از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد و برای اولین بار از دو شبکه سراسری روی آنتن می رود. فصل اول سریال «سارق روح» که پیش از این با عنوان «شبکه» درباره آن اطلاع رسانی شد از جمعه 13 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما و ساعت 21 از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت. این سریال که در چند فصل تولید می شود در فصل اول خود با چند روایت تو در تو و جذاب در قالب چند اپیزود پخش می شود و تصویربرداری سکانس های باقیمانده در حال انجام است.

«سارق روح» یکی از پربازیگرترین مجموعه های تلویزیونی است که در چند فصل تولید و بازیگران متعددی در آن جلوی دوربین علیرضا وداد تقوی (مدیر تصویربرداری) رفته اند. در فصل اول مخاطب این مجموعه می تواند تماشاگر بازی چهره هایی نظیر دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، علیرام نورایی، ویدا جوان، متین ستوده، ایرج نوذری، مجید واشقانی، کمند امیرسلیمانی، الناز حبیبی، علیرضا جلالی تبار، ساناز سعیدی، ابوالفضل همراه، نگین معتضدی، کریم امینی، بهنوش بختیاری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، ساغر عزیزی، آرش تاج، شیوا خسرومهر، حمیدرضا هدایتی، شیما جعفرزاده، الهام طهوری، امیرکریمی و... باشد.

همچنین بنا به اعلام مشاور رسانه ای «سارق روح» تیتراژ این مجموعه را با صدای کاوه آفاق می شنویم که قطعا یکی از متفاوت ترین تیتراژهای تلویزیونی خواهد شد چرا که این خواننده پیش از این برای هیچ مجموعه تلویزیونی تیتراژی نخوانده و برای اولین بار در «شبکه» چندین قطعه متفاوت را از او خواهیم شنید که در فواصل مختلف فصل اول ، پخش خواهد شد. نکته دیگری که درباره تیتراژ این مجموعه میتوان به آن اشاره کرد این است که در پایان هر قسمت به جای تیتراژ کلیپی با صدا و حضور کاوه آفاق و بازیگران می بینیم که فرم جدیدی را در تیتراژهای تلویزیونی رقم خواهد زد.

«شبکه» در فصل اول با چند قصه پرچالش و در قالب داستان هایی که همه بر اساس و با الهام از پرونده های واقعی موجود وزارت اطلاعات نگاشته شدند از اولین سریال های تلویزیونی است که به موضوع امنیت نرم و فرقه ها و گروهک ها می پردازد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه، مرتضی متولی مدیرتولید، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی، موسسه فرهنگی هنری اقلیم ارغنون مجری طرح، کامیاب متولی جانشین تولید، علیرضا وداد تقوی مدیر تصویر برداری، سعید آهنگرانی طراح صحنه، حمیدرضا یارند پور مدیر صدابرداری، مهدیه اعرابی طراح گریم، آناهیتا اقبال نژاد طراح لباس، سیامک مهماندوست تدوین، مهدیار سزاوار جلوه های ویژه بصری، حمید رسولیان جلوه های ویژه میدانی، محمد بدرلودستیار اول کارگردان، سحر ضیایی منشی صحنه، سیامک راشدی اسکویی بازیگردان و سرهنگ فرهاد شمس آبادی مشاور انتظامی، یوسف عبدالرضایی عکاس، روزبه زاهدی مدیرامور مالی، دکتر محمدعلی الستی مشاور اجتماعی، یکتا سپاهی مشاور و روان شناس و دنیا خمامی مشاور رسانه ای از جمله عوامل اصلی تولید سریال شبکه هستند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: