رادیو و تلویزیون در دی ۹۶؛

از حضور قطعی جناب خان در «خندوانه» تا آرزوی بازیگری که نادیده گرفته شد

کدخبر: 2185673

مهمترین رویداد‌های خبری و تولیدی رسانه ملی در دی ماه سال ۹۶ را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی با تدارک و تولیدات مختلف تلویزیونی همراه مردم بوده است. از این روی شما در این گزارش می توانید مهمترین رویداد های خبری و تولیدی صدا و سیما در دی ماه سال ۹۶ را اینجا بخوانید.

* آغاز پخش فصل تازه خندوانه در آستانه عید نوروز/ جناب خان می آید

رامبد جوان در برنامه تلویزیونی «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور، از پخش سری جدید برنامه «خندوانه» در عید نوروز خبر داد و همچنین از حضور قطعی «جناب خان» در این برنامه گفت.

* آرزویی که سالهاست رضا رویگری در انتظارش است

رضا رویگری بازیگر نقش کیان ایرانی سریال مختارنامه 6 دی ماه در تهران به دنیا آمد. این بازیگر که در دهه شصت جوان اول سینمای ایران بود، مدتی در بستر بیماریست و به قول خودش این روزها حالش بهتر است اما به ایده آل نرسیده است.

همچنین این بازیگر از رسیدن به سلامتی و نیز از آرزوی سال ها ساخت فیلم خود اشاره کرد و گفت: فیلم نامه را سال 72 نوشته ام اما به یک بازنویسی نیاز دارد اگر سرمایه گذار حضور پیدا کند و بودجه ای داشته باشیم با یک نویسنده فیلم نامه را بازنویسی می کنیم تا کار را شروع کنیم.

* گرجستان مقصد بعدی سریال 87 متر شد

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری، پس از ماه ها تصویربرداری در لوکیشن خیابان نیلوفر به گرجستان می رود.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنوان خانواده خلیلی در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

* پخش سری جدید زمانی برای خندیدن در نوروز ۹۷/ پیش تولید برنامه استندآپ کمدی آغاز شد

برنامه «زمانی برای خندیدن» که نوروز سال گذشته با اجرای عبدالله روا به روی آنتن رفته است، سری جدید آن نیز نوروز 97 با محوریت اجرای استنداپ کمدی از شبکه سه سیما پخش می شود.

گفتنی است؛ سری اول برنامه «زمانی برای خندیدن» داوری شهره لرستانی، نصرالله رادش، حسین رفیعی، سیدمهردادضیایی به تهیه کنندگی عباس قنبری و محسن تقوی زنوزی اسفند و فروردین روی آنتن شبکه سه رفت.

* احسان خواجه امیری خواننده تیتراژ «آنام» شد

مجموعه تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به قلم امیرعباس پیام به نگارش درآمده است و بعد از سریال «لیسانسه ها» به روی آنتن شبکه سه سیما رفته و احسان خواجه امیری تیتراژ پایانی آن را خوانده است.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، کوروش زارعی، ناصر هاشمی، سیروس گرجستانی، خسرو شهراز، کاظم بلوچی بازیگران این سریال هستند.

* «قلقلی» برای همیشه از تهران کوچ کرد

شهرام لاسمی مجری و بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما، به مهاجرت خود از تهران به مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول کار در مشهد هستم. من برای همیشه از تهران رفتم و دلیل کوچ من از تهران به خاطر بیکاری های بسیار در تهران بود؛ متاسفانه دوستان ما را نادیده گرفته بودند و کاملا رها کردند.

او در این مدت به تدریس و تمرین های بازیگری در کلاس های آموزشی پرداخته است.

* ضبط سری سوم «جادوی صدا» به زودی آغاز می شود

برنامه «جادوی صدا» از جمله برنامه های تلویزیونی است که استعداد های بسیاری را در عرصه گویندگی و دوبله کشف کرده است و با حضور داوران و چهره های برجسته هنر صدا و موسیقی توانسته در دو فصل به روی آنتن برود.

این برنامه در دو فصل با اجرای افشین زی نوری و تهیه کنندگی حسین حسین خانی از شبکه سه سیما پخش شده و سری سوم آن بهار 97 به روی آنتن می رود.

* «کاردان ها»؛ عنوان برنامه جدید داریوش کاردان/ برنامه مجری صندلی داغ چه زمانی کلید می خورد؟

مشاور اجرایی شبکه یک سیما، از تولید برنامه ای جدید مشابه «صندلی داغ» با اجرای داریوش کاردان خبر داد و درخصوص اجرای این برنامه گفت: طرح و مقدمات برنامه تلویزیونی «کاردان ها» در شبکه یک مطرح شده است. این برنامه در مرحله پیش تولید طراحی آیتم و دکور را پشت سر می گذارد.

گفتنی است؛ فاز اول برنامه تلویزیونی «کاردان ها» در 26 قسمت با 26 مهمان مختلف از نوروز 97 به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

* محمد نادری بازیگر «افسانه هزار پایان» شد

محمد نادری در نقش «مارشال»، پس از روزهای تصویربرداری، به جمع بازیگران مجموعه «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی پیوسته است.

تصویربرداری این سریال به کارگردانی شهاب عباسی که از اواسط شهربور ماه در شهرک غزالی کلید خورده بود، با اضافه شدن بازیگر جدید ادامه دارد.

سریال «افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می شوند؛ اما با حمله راهزن ها به کاروان شان مسیر زندگی شان تغییر می کند ...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: