تجلیل نمادین عهدالتمیمی نوجوان فلسطینی برگزار شد

کدخبر: 2267096

مراسم تجلیل نمادین عهدالتمیمی نوجوان فلسطینی با حضور رییس سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از مجاهدت های رسانه ای خانواده معاونت برون مرزی صدا و سیما و همچنین تجلیل نمادین از عهدالتمیمی نوجوان فلسطینی امروز سه شنبه سوم مهر با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

این مراسم تجلیل که در آن پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما و جمعی از مدیران شبکه های تلویزیونی و رادیویی معاونت برون مرزی صدا و سیما حضور داشتند با آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. نمایندگان جنبش حماس، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما و سفیران کشورها از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

مجری برنامه در ابتدا درباره برگزاری این مراسم بیان کرد: این مراسم به دلیل پاسداشت مجاهدت های خبرنگاران و یادبود شهدای معاونت برون مرزی صدا و سیما برگزار شده است. حدود ۶ سال پیش در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ مایا ناصر در بحران سوریه به شهادت رسید و خبرنگاران ما در این سال ها طی این حوادث مجروح و جانباز شده اند.

پیمان جبلی نیز در ابتدای این مراسم با خیر مقدم به مهمانان مراسم بیان کرد: اگر ما قدرت نفوذی داریم و اگر ضریب نفوذی هست ناشی از قدرت انقلاب است و ما فقط ناقل این پیام هستیم. اگر ما در بین دوستداران انقلاب اسلامی دارای ارج و قرب هستیم به دلیل رهنمون های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: در این سال ها ما شاهد افزایش دشمنی ها بوده ایم و البته رابطه مستقیمی بین افزایش فشارهای دشمن و افزایش اقتدار جبهه انقلاب وجود داشته است.

جبلی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس فطرت انسان ها از مستضعفین و مظلومان جهان حمایت می کند و به همین دلیل جبهه مقاومت و انقلاب و ایران روز به روز اقتدار و نفوذش بیشتر می شود. بنابراین هر چقدر هم پیمانان ما بیشتر می شود عکس العمل و فشار دشمن هم بیشتر می شود و تمام این عکس العمل های در دشمن واکنش است نه کنش و انفعال در برابر اقتدار ما است. با این حال رسالت ما بیان این واقعیت است که در موضع پیشرفت، کنش و اقتدار هستیم.

معاون برون مرزی صدا و سیما عنوان کرد: جبهه مقاومت دایما در حال گسترش است، ما زمانی مجبور بودیم در مرزهای کشور خود در جنگ تحمیلی دفاع کنیم اما امروز مرزهای مقاومت گسترش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: اگر شاهد طرح شوم غرب برای نابودی فلسطین و یا خلق جماعت های وحشی مثل داعش و یا به رگبار بستن سربازان خود هستیم همه واکنش هایی به افزایش گسترش جبهه مقاومت است. ما به پشتیبانی خداوند دلگرم هستیم و امیدواریم سربازانی فداکار برای انقلاب و جبهه مقاومت باشیم.

عبدالعلی علی عسکری رییس صدا و سیما نیز در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب گفت: ۲۲ بهمن امسال ان شاءالله بسیار باشکوه تر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال قبل رسانه های دنیا دست دشمن بود و مفهومی به نام جبهه مقاومت وجود نداشت اما از زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت جبهه مقاومت و رسانه های جبهه مقاومت نیز شکل گرفت و امروز ما در اوج توانمندی های خود قرار داریم.

رییس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: سازمان صدا و سیما بخشی ملی برای مردم دارد و بخش بین المللی دارد که شما در آن تلاش می کنید و قله رسانه های مقاومت هستید که در شبکه های برون مرزی فعالیت می کنید. البته رسانه های حزب الله و دیگر رسانه های مقاومت نیز در منطقه شکل گرفته است و بوسیله این رسانه ها امروز سلطه آمریکا شکسته شده است.

وی اضافه کرد: امروز دیگر نظام سلطه نمی تواند مطلبی بگوید و دیدگاه جبهه مقاومت مسکوت و منفعل باشد. به طور مثال اتفاقی که در اهواز افتاد باعث شد هر کسی تلاش کند بگوید واقعه بر عهده آنها بوده است و وقتی رسانه های برون مرزی واقعه را شرح دادند همه فرار کردند و دیگر کسی این اتفاق را بر گردن نگرفت. در واقع زمانی که واقعیت به گلوله بستن مردم افشا شد کشورهای منطقه به ماهیت این اقدام تروریستی پی بردند.

این گزارش تکمیل می شود ...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: