«فوق‌لیسانسه‌ها» را سروش صحت شروع می‌کند

کدخبر: 2296522

قرار بود سروش صحت بعد از پایان اولین فیلم سینمایی خودش «لیسانسه‌ها» را ادامه بدهد؛ اسفندماه زمان شروع «فوق‌لیسانسه‌‌ها» اعلام شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، تلویزیون نیاز به طنز و کمدی دارد همان طور که ملودرام لازمه سبد سریالی رسانه ملی است. این روزها سبد سریالی مالامال از پرداخت های اجتماعی است اما خبری از یک طنز درگیرکننده نیست. همین چند وقت پیش بود که با رضا جودی تهیه کننده «لیسانسه ها» درباره دیدار رهبر معظم انقلاب با مجموعه سازان تلویزیونی صحبت کردیم و او به ساخت «فوق لیسانسه ها» اشاره کرد.

او به خبرنگار خبرگزاری تسنیم ، گفت: «فوق لیسانسه ها» را در دستور کار خواهیم داشت که فصل جدید «لیسانسه ها» خواهد بود. بعد از اینکه سروش صحت اولین فیلم سینمایی خودش را که تحت عنوان «پیچ تند» است به سرانجام رساند، این طنز تلویزیونی را آغاز خواهیم کرد.

سیمافیلم اعلام کرد که اسفندماه زمان آغاز پیش تولید «فوق لیسانسه ها» است. مجموعه «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت در دو فاز (60 قسمتی) به تهیه کنندگی رضا جودی ساخته شد به دلیل استقبال و ارتباط مخاطب با این اثر تلویزیونی قرارداد نگارش فصل دوم این مجموعه منعقد شد.

سروش صحت در گفتگو با تسنیم: پاییز فصل فیلمبرداری "فوق لیسانسه ها"/ کتاب باز متوقف نشده است

پیش تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه ها» با عنوان «فوق لیسانسه ها» از اسفندماه سال جاری آغاز می شود. تمامی بازیگران فصل گذشته این مجموعه در این فصل نیز حضور دارند وهمچنین با اضافه شدن چند شخصیت به داستان، بازیگران جدیدی برای بازی در «فوق لیسانسه ها» انتخاب می شوند.

مجموعه «لیسانسه ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی با بازی بازیگرانی چون؛ هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی،عزت الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه نصیری، فرید شهریاری در زمستان سال های 95 و 96 پخش شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: