قائم مقام انجمن سینمای دفاع مقدس: نسخه جشنواره‌ای "پنجاه قدم آخر" قابل دفاع نبود

کدخبر: 888331

روح‌الله سهرابی همچنین به «نسیم»، گفت: نسخه جدید فیلم كیومرث پوراحمد باكیفیت شده و بازخوردهای خوبی خواهد داشت/ همچنین "خاکستر و برف" را بزودی و بدون حذف، اکران خواهیم کرد

روح الله سهرابی کارگردانی که دو سال بعد از تولید «خاکستر و برف» هنوز موفق به اکران این فیلم نشده درباره وضعیت این فیلم به خبرنگار «نسیم»، گفت: پیگیر این هستیم که زمانی مناسب برای اکران فیلم پیدا کنیم. با تهیه کننده کار در این باره صحبت کرده ایم و انشاا.. به زودی فیلم را اکران می کنیم.

سهرابی درباره اینکه آیا همان نسخه جشنواره ای فیلم را اکران می کند یا تدوین مجددی انجام می دهد نیز یادآور شد: همان نسخه جشنواره را بدون هر گونه حذف و تعدیلی اکران خواهیم کرد.

سهرابی درباره برنامه هایش برای ساخت سریالی تلویزیونی نیز گفت: به همراه یک گروه از فیلمنامه نویسان مشغول کار بر روی سناریوی سریالی اجتماعی-دفاع مقدسی هستیم. با مسئولان تلویزیون برای تولید این کار صحبتهای مقدماتی را انجام داده ایم و منتظریم فیلمنامه تمام شود تا تصمیم گیری نهایی برای تولید انجام شود.

روح ا.. سهرابی که به عنوان قائم مقام انجمن دفاع مقدس هم فعالیت می کند درباره برنامه های سال جدید این نهاد نیز عنوان كرد: مطمئنا هدف قبلی مان در تولید آثار ارزشی را ادامه خواهیم داد. ضمن اینکه برای اکران فیلمهای "دلتنگیهای عاشقانه" و "پنجاه قدم آخر" برنامه ریزی می کنیم.

سهرابی ادامه داد: فیلم "دلتنگیهای عاشقانه" که به زندگی شهید مدق می پردازد را منطبق با همان نسخه اصلی روی پرده می فرستیم چون بازخوردهایی که از نمایش جشنواره ای اش گرفتیم مثبت بود اما "پنجاه قدم آخر" یک سری ملاحظات تدوینی داشت که انجام شد و نسخه ای تازه از دل فیلم بیرون کشیده شد. فکر می کنم نسخه جدید کاملا قابل دفاع است و بازخوردهای خوبی خواهد داشت.

روح ا.. سهرابی با اشاره به اینکه نسخه تازه «پنجاه قدم آخر» در شبهای فیلم انجمن به نمایش درآورده، افزود: نمایش فیلم در شب فیلم انجمن با رضایت مخاطبان همراه بود. نسخه جشنواره زیاد قابل دفاع نبود اما بعد از حذف و اضافاتی که با کمک پوراحمد صورت گرفت باعث شد کار قابل دفاع و بدردبخوری حاصل شود.

ارسال نظر: