قاسم زارع: رکود فیلم‌ها گریبان قدیمی‌های بازیگری را گرفته است

کدخبر: 888852

این بازیگر به «نسیم»، گفت: آنهایی که تازه از راه رسیده‌اند به ایفای نقش در هر اثری با هرکیفیتی رضایت می‌دهند اما كسی که در بازیگری تجربه‌ای دارد، از استانداردهای خود خارج نمیشوند حتی اگر كمكار شود

قاسم زارع بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است كمتر شاهد حضورش در سریال یا فیلمی سینمایی هستیم به «نسیم»، گفت: تولیدات سینما و تلویزیون ما اخیرا دچار افت مشهود بوده و از نظر کیفی و کمی همه چیز به هم ریخته است.

وی ادامه داد: رکود هم قبل از هر کس گریبان قدیمی ترها را می گیرد چون آنها که تازه از راه رسیده اند به ایفای نقش در هر اثری با هر کیفیتی رضایت می دهند اما آنها که در این مسیر تجربه ای کسب کرده اند از استانداردهای خود خارج نمی‌شوند.

زارع که این روزها مشغول بازی در نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» است، درباره همکاری با هادی مرزبان در این نمایش گفت: سابقه آشنایی من و مرزبان به همکاری در اداره تئاتر بازمیگردد و این آشنایی طی سالهای بعد همچنان ادامه داشت و منجر شد به بازی در نمایش "تنبورنواز". امسال هم که ایشان متنی از اکبر رادی را به من پیشنهاد کرد و من پذیرفتم.

این بازیگر درباره همکاری با مرزبان افزود: متن "تانگو..." جزو کارهای متفاوت اکبر رادی است و مرزبان هم که از دیرباز علاقه خاصی به متنهای رادی داشته خیلی خوب توانسته نقشها را آداپته کرده و بازیگران را کنترل کند.

وی تأكید داشت: نتیجه اینکه مخاطبان هم خیلی خوب از کار استقبال کرده اند. قرار بود کار تا آخر اردیبهشت روی صحنه باشد اما گویا شرایطی برای تمدید آن فراهم شده است.

ارسال نظر: