هومن برق‌نورد و پارسا پیروفر تئاتری را به صحنه میبرند

کدخبر: 891690

برق‌نورد گفت: امسال حضور جدیتری در تئاتر خواهم داشت؛ برای شهریور تئاتری را به همراه پارسا پیروز فر به صحنه میبریم/ مهرماه در نمایش نادر برهانی مرند حاضرم و بزودی در "ترانه های قدیمی" محمد رحمانیان در شیراز بازی میكنم

به گزارش «نسیم»، در اولین برنامه از سری جدید "اینجا شب نیست" رادیو جوان که با اجرای بهنام تشکر ازرادیو جوان پخش شد، هومن برق نورد دیگر بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون میهمان این برنامه بود.

برق نورد با بیان اینکه همه فکر می کنند من و بهنام تشکر با هم فامیل هستیم گفت: خاطرم هست چند روز گذشته در خیابان شخصی من را دید و گفت چرا دیگر با بهنام تشکر کار نمی کنی؟ مگر با او اختلاف داری؟ اصلاً مردم تصور اینکه من و بهنام جدای از هم کار کنیم را ندارند.

وی افزود: من با آقای رضوی از تهیه کنندگان مطرح سینما و تلویزیون قرارداد بستم و سر کاری به اسم سریال "پرده نشین" به کارگردانی بهروز شعیبی هستم.

*خیلی بیشتر از دیگران مورد انتقاد قرار می گیرم

وی افزود: من احساس می کنم که خیلی بیشتر از دیگران مورد انتقاد قرار می گیرم. مثلاً دیروز به سوپرمارکت رفته بودم و یکی از هم محلی هایم یک انتقاد تند نسبت به بازی من در سریال "روزهای بد به در" داشت.

این بازیگر گفت: متاسفانه مردم از خیلی مسائل پشت پرده کار ما خبر ندارند و نمی دانند بعضی وقت ها من بازیگر با یک تصور دیگری سر کاری می روم اما متاسفانه چیزی که خروجی کار ما در تلویزیون می شود، با تصور من بازیگر تفاوت دارد.

*در نمایش "ترانه های قدیمی" محمد رحمانیان در شیراز بازی خواهم کرد

برق نورد همچنین بیان داشت: از دیگر کارهایی که این روزها دارم باید به تئاتر اشاره کنم. من از 22 تا 26 خرداد نمایش ترانه های قدیمی را به کارگردانی محمد رحمانیان در شیراز بازی خواهم کرد. این تئاتر پیش از این نیز در تهران اجرا شده است. البته من جای علی سرابی دیگر بازیگر تئاتر قرار شد حضور پیدا کنم. البته من از خود علی سرابی هم اجازه گرفتم و با اجازه خود او این کار را انجام می دهم ؛ اصلاً در صنف ما این امر یک رسم مهم است که اگر قرار باشد جای بازیگر دیگری در کاری بازی کنی حتماً از او اجازه بگیری.

وی توضیح داد:خاطرم هست وقتی این تئاتر در تهران اجرا می شد به تماشای کار رفتم و آرزو کردم کاش من جای علی در این تئاتر بودم. در فاصله ای کمتر از یک ماه با من تماس گرفتند و گفتند که علی سرابی درگیر کار دیگری در تهران است و نمی تواند بیاید و از من خواستند که سر این کار حاضر شوم و امیدوارم این 4 روز یعنی از 22 تا 26 خرداد بتوانم کار خوبی برای مردم شیراز ارائه کنم.

*در نمایشی دیگر با پارسا پیروفر همكاری می‌كنم

هومن برق نورد در ادامه گفت: در خصوص تئاتر هم یکی دو تا کار را صحبت کردم و می خواهم در نیمه دوم امسال حضوری قدرتمند در تئاتر داشته باشم. بنده قرار شده است برای شهریور ماه تئاتری را به همراه پارسا پیروز فر کارگردان و بازیگر مطرح سینما تئاتر و تلویزیون روی صحنه ببرم و در مهر و آبان نیز تئاتر دیگری را به کارگردانی نادر برهانی مرند روی صحنه خواهم داشت.

وی تأكید كرد: من سعی می کنم حداقل سالی یک تئاتر داشته باشم. البته متاسفانه به دلیل گرفتاری های تلویزیونی و سینمایی دو سالی بود که از تئاتر دور افتاده بودم که امیدوارم با این 3 تئاتری که امسال در دست دارم بازگشتی قدرتمند به صحنه داشته باشم.

میهمان دیگر این برنامه فرهاد قائمیان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون بود که وی ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) ، در خصوص آغاز این برنامه گفت: خوشحالم از اینکه این برنامه شروع شد ، این برنامه با حضور بهنام تشکر و تهیه کنندگی شهاب نادری قطعاً یکی از بهترین برنامه های رادیو خواهد شد. افتخار می کنم که من هم بتوانم در این برنامه بخشی را داشته باشم و انشالله در هفته های آینده سعی خواهم کرد در این برنامه حضور داشته باشم.

ارسال نظر: